• یکشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401062015516
  • خبرنگار : 50378

معاون استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

خدمت‌رسانی به زائران با رویکرد ارتقاء فرهنگ میزبانی

خدمت‌رسانی به زائران با رویکرد ارتقاء فرهنگ میزبانی
عکس آرشیوی است

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: مردم مشهد باید خدمت‌رسانی به زائران را با ۲ رویکرد ارتقاء فرهنگ میزبانی، قدردانی ادب و شکر نعمت همجواری با بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) به نحوه احسن ارائه دهند.

حجت‌السلام‌والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد امروز ۲۰ شهریور ماه، در اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی عملیاتی قرارگاه مردمی نجمه خاتون که در قرارگاه خاتون برگزار شد، اظهار کرد: عرصه خدمت‌رسانی به زائران امارضا(ع) خاص است و باید در این عرصه مبانی خدمت‌رسانی را بشناسیم.

وی اضافه کرد: بهتر است که آغاز و پایان تمامی خدمات با نام امام رضا(ع) انجام و سعی شود خدمات نیز به بهترین شکل در اختیار زائران قرار گیرد.

گنابادی‌نژاد ادامه داد: دهه پایانی صفر نسبت به سال‌های گذشته تفاوت چشمگیری پیدا کرده و با توجه به مشکلات حضور زائران در ۲ سال گذشته به دلیل کرونا، امسال شاهد حضور باشکوه زائران در مشهد خواهیم بود. زائران و بازماندگان از پیاده‌روی اربعین به مشهد سفر می‌کنند به همین دلیل باید تمامی نهادها و مردم برای میزبانی شایسته از زائران آماده شوند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای خدمت به زائران دهه پایانی صفر از خرداد ماه سال جاری آغاز شده و با همکاری تمام ظرفیت‌ها، ساماندهی خدمت‌رسانی افزایش خواهد یافت. مدارس، شهرداری و ساختمان‌های اداری همه مهیای پذیرایی از زائران هستند.

گنابادی نژاد تصریح کرد: مردم مشهد باید خدمت‌رسانی به زائران را با ۲ رویکرد ارتقاء فرهنگ میزبانی و قدردانی ادب و شکر نعمت همجواری با بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) به نحوه احسن ارائه دهند و دراین راه از هیچ تلاشی فرو گذار نباشند.

وی در خصوص فعال شدن قرارگاه مردمی نجمه خاتون گفت: این قرارگاه در راستای هم‌افزایی و فعال کردن ظرفیت بانوان در محلات و ارتقاء فرهنگ میزبانی تشکیل شده و در دهه آخر صفر به خدمت رسانی در حوزه های مختلف میزبانی از زائرین خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و مشارکت بانوان فعال فرهنگی، هیئات مذهبی و امور مساجد امیدواریم اتفاقات بسیار خوبی در حوزه خدمت‌رسانی به زائران در ایام دهه پایانی ماه صفر رقم بخورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha