• چهارشنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401062317944
  • منبع : نمایندگی سمنان

انجام ماهانه ۷۲ هزار تست در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود

کاهش زمان نوبت‌دهی به بیماران شاهرودی از ۱۰ به ۳روز

کاهش زمان نوبت‌دهی به بیماران شاهرودی از ۱۰ به ۳روز

ایسنا/سمنان رئیس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: به طور میانگین، ماهانه بیش از ۷۲ هزار تست در آزمایشگاه این مرکز برای بیماران سرپایی، بستری و اورژانس در سه شیفت کاری و به صورت تمام وقت انجام می شود .

دکتر هوفر رفیعی ۲۳ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افزایش تعداد پذیرش، زمان نوبت‌دهی به بیماران که پیش از این حدود ۱۰ روز بود به حداکثر ۳ روز کاهش یافته است. 

وی تصریح کرد: در ۵ ماهۀ اول سال جاری۲۷ هزار و ۱۴۲ مراجعه (سرپایی، بستری و اورژانس) به آزمایشگاه بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود صورت گرفته و ۳۵۲ هزار و ۸۸۶ تست انجام شده است .

رئیس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) شاهرود بیان کرد: آمار یک‌سالۀ منتهی به اسفند ۱۴۰۰ نشان می دهد ۸۷۶ هزار و ۹۳۴ تست برای ۵۷ هزار و ۳۷۹ بیمار اعم از سرپایی، بستری و اورژانس انجام شده است .

وی یادآور شد: در حال حاضرآزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با بهره‌گیری از نیروهای مجرب و دستگاه های مجهز، قابلیت انجام بالغ بر ۱۰۰ تست آزمایشگاهی وتخصصی را دارد، همچنین کلیه آزمایشات مربوط به بیماران دیالیزی شهرستان در آزمایشگاه این مرکز انجام  می شود.

همچنین رئیس راهبردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی شاهرود  از تحقق ۹۷.۱۳ درصدی اجرای برنامه عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی شاهرود خبر داد.

دکتر شیبانی گفت: به منظور تحقق برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی شاهرود ، برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ دانشگاه در ۱۹ حوزه تدوین ، تصویب و با مشارکت و تلاش همه معاونین ، مدیران و کارشناسان دانشگاه با تحقق بالغ بر ۹۷.۱۳ درصد و بالا تر از میانگین کشوری اجرایی گردید .

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی  شاهرود گفت: این برنامه‌ها در قالب ۱۱ هدف کلی ، ۲۷۹ هدف کمی و اختصاصی ،۵۴۷ برنامه و ۱۵۳۹ فعالیت در حوزه های بهداشت ، درمان ، غذاو دارو ، آموزش ، تحقیقات و فناوری ،فرهنگی و دانشجویی ، توسعه مدیریت و منابع ، امور حقوقی ، روابط عمومی ،مامایی ، پرستاری ،بازرسی و ارزیابی عملکرد ،  آمار و فناوری اطلاعات ،حوزه حراست و .....تدوین و اجرا شد.

وی افزود :انشا ا... با تدواوم این روند این دانشگاه بتواند ماموریت خود را در حوزه سلامت برای شهروندان شهرستان های شاهرود و میامی محقق سازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha