• پنجشنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401062418322
  • خبرنگار : 50026

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد:

برپایی ۱۲۳۷ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک‌های مردمی

برپایی ۱۲۳۷ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک‌های مردمی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: ۱۲۳۷ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک‌های مردمی در طرح " شور عاطفه‌ها" در خراسان جنوبی پیش بینی شده است.

محمد عرب، امروز پنج شنبه ۲۴ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته بیش از چهار میلیارد تومان کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی در قالب برنامه شور عاطفه‌ها در خراسان جنوبی جمع‌آوری شده است

به گزارش ایسنا، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ۱۲۳۷ پایگاه تعداد ۵۰ پایگاه در بیرجند و بقیه در سایر شهرستان‌های خراسان جنوبی برپا شده است، افزود: به تمام دانش آموزانی که تحت پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی هستند، از محل منابع کمک‌های مردمی و نیز از منابع داخلی کمیته امداد برای تأمین لوازم تحصیل یاری خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی بیش از ۲۰ هزار و ۲۰۷ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: کمک‌های مردمی در طرح شور عاطفه‌ها تا اوایل مهرماه به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: پایگاه‌های طرح شور عاطفه‌ها تا دهم مهرماه دایر بوده و در روز جمعه ۲۵ شهریور ماه پایگاه‌ها در محل مصلی‌های نماز جمعه برپا خواهد بود.

عرب با بیان اینکه در هفته اول و دوم مهرماه نیز جمع‌آوری کمک‌ها از طریق مدارس پیگیری می‌شود، تصریح کرد: دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد که در مدارس استعدادهای درخشان تحصیل می‌کنند کمک هزینه تحصیلی مضاعفی را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در مورد هزینه تحصیل دانشجویان نیز یادآور شد: دانشجویان تحت پوشش که در دانشگاه‌های روزانه تحصیل می‌کنند کمک هزینه تحصیلی و دانشجویانی که در دانشگاه‌های غیر دولتی تحصیل می‌کنند، کمک هزینه شهریه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام‌

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha