• یکشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401062719463
  • خبرنگار : 50534

پرداخت تسهیلات به ۱۳۶۰ متقاضی بخش زراعت در زنجان

پرداخت تسهیلات به ۱۳۶۰ متقاضی بخش زراعت در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: این شعب در استان طی چهار ماهه نخست امسال مبلغ ۳۸ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات در بخش شیلات (پرورش ماهی گرم‌آبی، سردآبی و تولید بچه ماهی) به متقاضیان پرداخت کرد.

جواد صمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این میزان تسهیلات به ۲۵ نفر متقاضی پرداخت شد، اظهار کرد: طی چهار ماهه نخست امسال مبلغ ۴۵۰ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال تسهیلات جاری و سرمایه‌ای در بخش باغ‌داری به منظور اجرای طرح فراز، اصلاح و بهینه‌سازی باغات قدیم به متقاضیان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه از اول فروردین‌ماه تا پایان مردادماه، مبلغ ۱۱۳۰ میلیارد و ۳۹۲ میلیون‌ ریال تسهیلات در بخش دامداری (دام‌های سنگین، سبک، گوسفندداری و بره‌پرواری) به متقاضیان پرداخت شد، اضافه کرد: این میزان تسهیلات به ۱۶۵۸ نفر متقاضی دامداری ارائه و ۵۲۹ نفر متقاضی بخش باغ‌داری از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

مدیر شعب بانک کشاورزی در استان زنجان، ابراز کرد: طی چهار ماهه نخست امسال مبلغ ۱۱۳۲ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال تسهیلات در بخش زراعت به ۱۳۶۰ متقاضی پرداخت شد.

صمدی با اشاره به وجود ۱۲۱ متقاضی برای دریافت تسهیلات در بخش مرغ‌داری و طیور، ابرازکرد: از ابتدای امسال تا مردادماه مبلغ ۹۹۹ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال تسهیلات در بخش مرغ‌داری و طیور به متقاضیان پرداخت شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان تشریح‌ کرد: تا ۱۰ خردادماه امسال مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۵۶ میلیون‌ ریال تسهیلات مردمی‌سازی یارانه‌ها در قالب سرمایه در گردش واحدهای تولیدی دام و طیور به ۸۲ متقاضی پرداخت شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا مردادماه، مبلغ ۳۶۱ میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال ضمانت‌نامه برای مشتریان و پیمان‌کاران بخش‌های مختلف اقتصادی صادر شد که این ضمانت‌نامه برای ۱۵۳ نفر از مشتریان، متقاضیان و فعالان‌ اقتصادی در بخش‌های مختلف ارائه شده‌ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha