• یکشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401062719814
  • خبرنگار : 50187

۳۱ شهریورماه؛

برگزاری رژه نیروهای مسلح در کرمان/بازدید رایگان از موزه ارتش

برگزاری رژه نیروهای مسلح در کرمان/بازدید رایگان از موزه ارتش

ایسنا/کرمان معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش گفت: رژه نیروهای مسلح ۳۱ شهریورماه به میزبانی قرارگاه جنوبشرق ارتش در استان کرمان با حضور یگان های نمونه ارتش، سپاه، فراجا و بسیج در بلوار ۲۲ بهمن کرمان برگزار می شود.

میرعبدالرحمن ساسانیان امروز ۲۷ شهریورماه در نشست خبری اظهار کرد: در راستای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در دفاع مقدس، قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش در استان های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و هرمزگان ۴۲ برنامه عمده دارد که از جمله می توان به تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس روز ۳۰ شهریورماه، اجرای برنامه های مردم یاری توسط بیمارستان امام حسین علیه السلام در مناطق محروم استان، مراسم غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا عصر ۳۱ شهریورماه در گلزارهای شهدا، همایش حجاب در امتداد راه شهداء و ... اشاره کرد.

وی افزود: رژه نیروهای مسلح ۳۱ شهریورماه به میزبانی قرارگاه جنوبشرق ارتش در استان کرمان با حضور یگان های نمونه ارتش، سپاه، فراجا و بسیج در بلوار ۲۲ بهمن کرمان برگزار می شود.

ساسانیان تصریح کرد: یادواره شهدای عملیات شکست حصر آّبادان، مسابقات دوچرخه سواری، مراسم خاطره گوئی، حضور فرماندهان در مدارس و دانشگاه ها و تبیین نقش نیروهای مسلح و ارتش در دفاع مقدس و برگزاری یادواره شهدای وظیفه از دیگر قرارگاه منطقه ای جوبشرق ارتش است که ۹۳۵ نفر از شهدای ارتش شهدای وظیفه هستند.

وی بیان کرد: بازدید از موزه ذوالفقار ارتش کرمان در هفته دفاع مقدس رایگان است.

معاون قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش با تاکید بر تبیین نقش نیروهای مسلح و ارتش در دفاع مقدس گفت: رزمندگان ما ایثارگری های زیادی در دفاع مقدس انجام دادند و از جانشان که عزیزترین دارائی انسان است، گذشتند و همه به ویژه اصحاب رسانه وظیفه دارند که به این عرصه بپردازد و نقش همه نیروهای نظامی و انتظامی را در متوقف کرد ماشین جنگ تبیین کنند.

وی اظهارکرد: باید به این مسئله بپردازیم که چه چیزی باعث شکست دشمن شد زیرا صدام نیامده بود که شکست بخورد.

به گزارش ایسنا، سیدعباس مصطفوی معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه جاری از کتاب شهید سرهنگ هادی رئیسی با عنوان "کمین" همزمان با سالگرد شهادت ایشان رونمایی می شود ضمن اینکه شهید رئیسی سال گذشته به عنوان هید شاخص نیروی انتظامی کشور بود و امسال شهید مهدی توسنگ شهید شاخص انتظامی کل کشور معرفی شده است.

وی افزود: همچنین مراحل نهائی تالیف کتاب شهید ابوالفضل مهدی زاده که ۱۲ خردادماه در سال ۹۹ توسط اشرار مسلح به شهادت رسید، در حال انجام است و بعد از هفته دفاع مقدس رونمایی می شود.

مصطفوی با اشاره به اینکه تالیف کتابی درباره شهید توسنگ نیز در دست انجام است، گفت: ۹ مستند از شهدای نیروی انتظامی استان کرمان برای پخش از صدا و سیما در هفته دفاع مقدس آماده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha