• پنجشنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۷:۱۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401063122528
  • خبرنگار : 50126

توضیحات معاون وظیفه عمومی ایلام درباره نحوه اعزام مشمولان یکم مهر

توضیحات معاون وظیفه عمومی ایلام درباره نحوه اعزام مشمولان یکم مهر

ایسنا/ایلام معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام از فراخوان اعزام کلیه مشمولان اعم از فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیر دیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی مهرماه سال ۱۴۰۱ هستند، خبر داد . 

سرهنگ"جعفر فیضی" اظهار کرد: تمام مشمولان استان ایلام در مقاطع تحصیلی مختلف که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم مهرماه ۱۴۰۱ دریافت کرده اند می بایست راس ساعت ۷ صبح روز  شنبه  دوم مهر  به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در (ایلام ،بلوار شهید بهشتی ، جنب فرماندهی انتظامی شهرستان ایلام -خیابان مرزبان )حضور تا به خدمت دوره سربازی اعزام شوند .
 
وی افزود:مشمولان اختصاص یافته سپاه استان نیز باید به صورت انفرادی در ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخه دوم مهرماه خودرا به سپاه استان معرفی کنند و از مراجعه به معاونت وظیفه عمومی استان خودداری کنند.
 
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: اعزام مشمولان ، براساس طرح فاصله گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می شود و در صورت مشاهده  مشمولانی که مشکوک به بیماری  هستند به خدمت سربازی اعزام نخواهند شد.
 
 فیضی با بیان اینکه مشمولان باید  دو نوبت واکسن کرونا راتزریق کرده و کارت واکسن را در روز اعزام همراه داشته باشند،  تأکید کرد: مشمولان وظیفه اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
 
این مقام انتظامی گفت: مشمولانی که در مهلت تعیین شده جهت اعزام به خدمت مراجعه ننمایند و وارد غیبت شوند برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی ، با محرومیت های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام ،عدم دریافت مستمری از سازمان های دولتی و وابسته و نهادهای قانونی،عدم صدور پروانه کسب و ... مواجه خواهند شد.
 
 فیضی تصریح کرد: طبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا ۳ ماه باشد،۹۰ روزاضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از ۳ ماه باشد تا۱۸۰ روز اضافه خدمت خواهند داشت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال باشد،علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، سربازفراری محسوب شده و به مراجع قضائی معرفی می شوند.
 
وی گفت:  مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha