• پنجشنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401063122587
  • خبرنگار : 50039

سرپرست شهرداری گرگان عنوان کرد

بودجه ۳۵۰ میلیارد ریالی برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان

بودجه ۳۵۰ میلیارد ریالی برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان

ایسنا/گلستان سرپرست شهرداری گرگان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر گرگان بودجه ۳۵۰ میلیارد ریالی را برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل پیش رو مصوب کرده اند.

سیدرضا سدالنگی صبح امروز در آیین رونمایی از پیراهن جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان جهت حضور در فصل جدید سوپر لیگ و مسابقات آسیایی و معرفی کادر فنی و بازیکنان این تیم که در سالن سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه شروع فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال قرار داریم و شهرداری گرگان و شورای اسلامی شهر حمایت همه جانبه مالی خود را از این تیم کرده است.

سرپرست شهرداری گرگان با بیان اینکه اعتباری معادل ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شورای اسلامی شهر در اختیار تیم بسکتبال شهرداری گرگان قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: "گرگان" پایتخت هواداری بسکتبال کشور است و انتظارات هواداران پرشور گرگانی از این تیم با توجه به بازی های حرفه ای و دو دوره قهرمانی پی در پی در سوپر لیگ بسکتبال جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا رفته است.

وی با اشاره به اینکه برای فصل جدید، کادر فنی تیم هم با هدف حفظ جایگاه به شکل کاملاً حرفه ای بسته شده است، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی ها بر این است که این تیم هم در سوپر لیگ فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ و هم در آسیا مقام قهرمانی را برای مردم گرگان به ارمغان آورد.

سیدالنگی در خصوص جایگاه فرهنگ و ورزش پس از تغییر در مدیریت شهری گرگان توضیح داد: با توجه به اینکه روح سالم در بدن سالم است، شهرداری گرگان برای اینکه شهروندانی سالم را داشته باشد همه اهتمام خود را در راستای ترویج ورزش بکار بسته است.

وی با تأکید بر اینکه ورزش و داشتن شهروندان سالم از الزامات حقوق شهروندی است، اضافه کرد: ورزشکاران و قهرمانان نقش بسیار مهمی را در ترویج فرهنگ ورزش در جامعه دارند که به طور یقین مورد حمایت همه جانبه مجموعه شهرداری خواهند بود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و هواداران و پیشکسوتان بسکتبال برگزار شد، پیراهن جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان جهت حضور در فصل جدید لیگ برتر و مسابقات آسیایی رونمایی و کادر فنی و بازیکنان این تیم معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha