• جمعه / ۱ مهر ۱۴۰۱ / ۰۱:۰۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401063122874
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم والیبال سپاهان:

نتیجه بازی به نفع ما خواهد بود / هدف‌مان پرورش و ارتقا سطح بازیکنان جوان است

نتیجه بازی به نفع ما خواهد بود / هدف‌مان پرورش و ارتقا سطح بازیکنان جوان است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان پیش از استارت رقابت‌های لیگ دسته یک، گفت: نخستین هدف ما پرورش و ارتقا سطح بازیکنان جوان است. پس از آن مطمئنا با تلاش خوب و دقت بر نظم تیمی و دفاع، نتیجه نیز برای ما خواهد بود.

بالسا رادولوویچ در گفت‌وگو با ایسنا پیش از شروع رقابت‌های لیگ سری آ والیبال‌، درباره شرایط تیم و بازی‌های تدارکاتی که با تیم‌های لیگ برتری گیتی‌پسندو شهداب یزد داشتند، اظهار کرد: بازی‌های بسیار خوب و مهمی انجام دادیم که قطعا در روند آمادگی تیم ما تاثیرگذار بود. ست به ست با بازی بیشتر آشنا می‌شویم. دیدارهای دوستانه برای ما بسیار مهم است و کمک می‌کند بازی به بازی بهتر شویم. در این بازی‌ها نتیجه اهمیتی ندارد و تنها برای افزایش آمادگی به میدان می‌رویم.

وی در خصوص میزان شناختش از بازی بازیکنان ایران و لیگ کشور، توضیح داد: تاکنون با دو تیم دسته یکی عقاب و رعد پدافند به طور دوستانه بازی داشته‌ایم. قولی نمی‌دهم، اما طبق ارزیابی که داشتیم فکر نمی‌کنم با آن‌ها به مشکل بخوریم.

بالسا ادامه داد: تیم‌های مقابل تجربه خوبی دارند و در اسپک خوب کار می‌کنند، اما به نظم دفاع و توپ‌گیری بیشتری نیاز دارند. از سوی دیگر در شاگردانم بر این مسائل تمرکز کرده‌ایم و آمادگی پیروزی دارند.

این سرمربی مونته‌نگرویی درباره این فصل برای سپاهان پیش‌بینی کرد: یکی از اهداف آمدن من پرورش و ارتقا سطح بازیکنان جوان است که نخستین هدف من است و سپس به نتیجه فکر خواهیم کرد. البته مطمئنم با تلاش خوب بازیکنانم و دقت بر نظم تیمی و دفاع، قطعا نتیجه نیز برای ما خواهد بود و راهی سوپر لیگ می‌شویم.

وی با اشاره به اولین سال حضور این تیم در سری آ، خاطر نشان کرد: اهمیتی ندارد که چند سال است که در لیگ دسته یک حضور داریم. اگر این تمرینات یک ماه اخیر و تلاش بر تکنینک و نظم تیمی را ادامه دهیم، احتمالا شانس صعود داشته باشیم.

بالسا همچنین درباره حمایت‌های باشگاه از او و تیم‌اش، تصریح کرد: من در کشور خود و عربستان کار کرده‌ام و سابقه حضور در تیم ملی کشورم را دارم. اما تاکنون سازمان خوب و با چشم‌اندازی مانند سپاهان ندیده‌ام، زیرا ۲۴ ساعته و از همان روز نخست هوای تیم را دارند. 

به گزارش ایسنا، تیم تازه نفس و جوان سپاهان که پس از انصراف از لیگ برتر، اکنون با ترکیب جدید و نسبتا بومی با هدایت یک سرمربی خارجی به لیگ دسته یک رسیده، از فردا بازی‌های خود را آغاز خواهد کرد.

سپاهانی‌ها انروز (جمعه، یکم مهرماه) در ورزشگاه ۲۵ آبان از ساعت ۱۵ میزبان افق قم خواهند بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha