• یکشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401070301281
  • خبرنگار : 50042

فرمانده نیروی دریایی ارتش مطرح کرد

کادرسازی و توجه به جوانگرایی در نیروی دریایی

کادرسازی و توجه به جوانگرایی در نیروی دریایی

ایسنا/گیلان فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی کادرسازی و توجه به جوانگرایی و استفاده از نیروهای کارآمد را از دیگر اتفاقات مهم در حوزه نیروی دریایی دانست و گفت: تفکر انقلابی و جهادی می‌تواند موجب تقویت ایمان و ایستادگی در تمام شرایط و بحران‌ها باشد.

امیردریادار شهرام ایرانی عصر امروز، سوم مهرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه گیلان با بیان اینکه یکی از نشانه‌های قوی بودن، داشتن دشمن است، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به دلیل قدرتمند بودن در زمینه‌های مختلف، دشمنان زیادی دارد که این امری طبیعی است.

وی با اشاره به برکات نظام در زمینه‌های مختلف افزود: در حوزه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن یگان و ناوشکن‌های متعدد در آب‌های مختلف، برنامه‌ها، رزمایش‌ها و ماموریت‌های تاریخ‌ساز برای نظام و همچنین داشتن طرح‌های دانش بنیان در حوزه‌های سطحی و پهبادی خبرها و دستاوردهای خوبی پیش رو داریم.

ایرانی کادرسازی و توجه به جوانگرایی و استفاده از نیروهای کارآمد را از دیگر اتفاقات مهم در حوزه نیروی دریایی دانست.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی توجه به حوزه عقیدتی - سیاسی در رده‌های مختلف نیروی وظیفه، دانش‌آموزی، دانشجویی، کارکنان و خانواده را از اولویت‌های مهم این نهاد دانست و گفت: قطعا تفکر انقلابی و جهادی می‌تواند موجب تقویت ایمان و ایستادگی در تمام شرایط و بحران‌ها باشد.

آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان هم در این دیدار با تاکید بر اهمیت جذب، پرورش و تربیت نیروهای توانمند، تحصیلکرده و صاحب ایده در قسمت‌های مختلف به ویژه در رده‌های مدیریتی کلان، اظهار کرد: تربیت نیروهای با ایمان، با خدا، ولایتمدار و انقلابی برای پیشبرد اهداف اسلام و نظام راهبردی و ضروری است.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش با داشتن کادر و پرسنل مجرب در تمام زمینه‌ها و برهه‌ها از جمله خدمات درمانی کمک‌های خوبی به مردم کرده است که با تقویت امکانات قطعا اثرگذارتر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان نیروی دریایی را چشم و گوش بیدار کشور در مرزهای آبی دانست و قدرت و توانمندی‌شان را در برابر قدرت‌های جهانی ستود.

آیت‌الله فلاحتی گفت: کادرسازی و پرورش نیروهای تحصیلکرده، توانمند و با تقوا به ویژه در حوزه مدیریت کلان از اولویت‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha