• دوشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • منبع : دانشگاه اصفهان

مقالات داغ اساتید اصفهانی در پایگاه وب‌آوساینس

ایسنا/اصفهان براساس اطلاعات پایگاه استنادی وب آو ساینس و اعلام کمیته علم سنجی و ارتقاء رتبه دانشگاه اصفهان، چهار مقاله از اساتید دانشگاه اصفهان در زمینه‌های فنی و مهندسی، علوم و فناوری زیستی و جغرافیا و برنامه‌ریزی به‌عنوان مقاله داغ در پایگاه وب‌آوساینس معرفی شده است.

بر اساس اعلام این پایگاه، مقاله علیرضا گلی، استادیار دانشکده فنی و مهندسی، با همکاری بابایی تیرکلائی، با عنوان Designing a sustainable closed-loop supply chain network of face masks during the COVID-۱۹ pandemic: Pareto-based algorithms در مجله معتبر Journal of Cleaner Production با موضوع طراحی زنجیره تامین در شرایط همه‌گیری کوید ۱۹ منتشر و بر اساس استنادات دریافت شده جزء مقالات داغ حوزه موضوعی مهندسی صنایع قرار گرفت.

علیرضا گلی، فارغ التحصیل دکتری مهندسی صنایع از دانشگاه یزد است. وی در حال حاضر استادیار دانشکده فنی و مهندسی است و در گروه مهندسی صنایع و آینده پژوهی مشغول به فعالیت است. حوزه تحقیقاتی گلی، مدیریت زنجیره تامین، الگوریتم‌­های فراابتکاری و هوش مصنوعی است.

مقاله افروزالسادات حسینی، استادیار دانشکده علوم و فناوری زیستی، گروه زیست شناسی سلولی مولکولی و میکروبیولوژی با همکاری عباس بهرامی از دانشگاه صنعتی اصفهان، و تیم پژوهشی از دانشگاه صنعتی هلند و چین، با عنوان: Synthesis and characterization of Ag-ion-exchanged zeolite/TiO۲ nanocomposites for antibacterial applications and photocatalytic degradation of antibiotics در مجله معتبر Environmental Research با موضوع ساخت نانوکامپوزیت‌های آنتی باکتریال جزء مقالات داغ در حوزه طراحی کاتالیست‌های ضد میکروب قرار دارد.

افروزالسادات حسینی، فارغ‌التحصیل دکتری میکروبیولوژی از دانشگاه اصفهان است. وی در حال حاضر استادیار دانشکده علوم و فناوری زیستی است و در گروه زیست شناسی سلولی مولکولی و میکروبیولوژی مشغول به فعالیت است. حوزه تحقیقاتی حسینی، بیومواد و ترکیبات زیست فعال میکروبی، طراحی سطوح ضد میکروب، مهندسی زیستی، تصفیه و زیست پالایی است.

حمید امیری، استادیار دانشکده دانشکده علوم و فناوری‌های زیستی، در همکاری با چند تیم بین‌المللی از کشورهای چین، مالزی، انگلستان و آلمان، با عنوان Exergoenvironmental analysis of bioenergy systems: A comprehensive review در مجله معتبر Renewable and Sustainable Energy Reviews با موضوع و بر اساس استنادات دریافت شده جزء مقالات داغ حوزه موضوعی زیست فناوری قرار گرفت.

حمید امیری، فارغ‌التحصیل دکتری مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی اصفهان است. وی در حال حاضر استادیار دانشکده علوم و فناوری­های زیستی است و در گروه زیست فناوری مشغول به فعالیت است. حوزه تحقیقاتی حمید امیری، بایوتکنولوژی صنعتی است.

امیررضا خاوریان گرمسیر، عضو هیئت علمی دانشکده جغرافیا و برنامه‌ریزی، با همکاری پژوهشگری از دانشگاه هیروشیمای ژاپن با عنوان The COVID-۱۹ pandemic: Impacts on cities and major lessons for urban planning, design, and management که در مجله معتبر Science of The Total Environment منتشر شده و جز مقاله داغ در حوزه مطالعات شهری قلمداد شده است.

امیررضا خاوریان گرمسیر دارای دکتری جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه تهران از سال ۱۳۹۹ با عنوان عضو هیئت علمی گروه جغرافیا و برنامه ریزی شهری فعالیت‌های پژوهشی آغاز نمود. تمرکز تحقیقات ایشان بر روی سازگاری جوامع شهری در مقابل بحران‌های اقلیمی و اپیدمیک بوده است که منجر به چاپ بیش از ۲۰ مقاله ISI در مجلات تراز اول علمی، سه چپتر بوک، راهنمایی ۴ دانشجوی کارشناسی ارشد، و دو طرح پژوهشی شده است.