• دوشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۱ / ۲۲:۱۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401070401816
  • خبرنگار : 50040

رئیس بسیج رسانه گیلان عنوان کرد

لزوم ترویج فرهنگ و سواد رسانه در مقابل جنگ روایت ها

لزوم ترویج فرهنگ و سواد رسانه در مقابل جنگ روایت ها

ایسنا/گیلان رئیس بسیج رسانه گیلان، با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ و سواد رسانه در جامعه ما، افزود: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته با فراز و نشیب های فراوانی مواجه شده و توطئه های دشمنان را با سربلندی پشت سر گذاشته و لذا به عزت و اقتدار رسیده است.

سرهنگ مهدی پارسا در مراسم عزاداری شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که در سالن اجتماعات کانون بسیج رشت برگزار شد، با اشاره به تلاش رسانه ای دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: دشمن با راه اندازی شبکه های فارسی زبان به دنبال جنگ روایت ها و اثرگذاری بر افکار عمومی است.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ و سواد رسانه در جامعه ما، افزود: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته با فراز و نشیب های فراوانی مواجه شده و توطئه های دشمنان را با سربلندی پشت سر گذاشته و لذا به عزت و اقتدار رسیده است، اما دشمنی دشمنان نیز هر روز پیچیده تر و گسترده تر می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به تلاش آمریکا برای جلوگیری از قدرت جمهوری اسلامی، تصریح کرد: مثلث غربی - عبری - عربی همواره برای بازداشتن جمهوری اسلامی از مسیر رشد و تعالی تلاش می کنند، اما به لطف الهی و در سایه ولایت ناکام خواهند ماند.

پارسا با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس در مقابل همه ابرقدرت های جهان ایستادیم و پیروز شدیم، عنوان کرد: اگرچه صدام خیال می کرد می تواند ایران را تحت سیطره خود درآورد، با با رشادت شهدا و مجاهدت رزمندگان حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم.

وی بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال را ابزار رسانه ای دشمن برای جنگ روایت ها دانست و بیان کرد: دشمن می خواهند با رسانه تهاجم فرهنگی خود را پیش ببرد، اما بصیرت بالای ملت ایران به ویژه جوانان مومن و انقلابی موجب شده همه نقشه های دشمن نقش بر آب شود.

رئیس بسیج رسانه گیلان مسیر انقلاب اسلامی را روشن و نورانی دانست که به ظهور ختم می شود و گفت: باید آگاهی و شناخت جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان را از دستاوردهای انقلاب و اهداف و آرمان های والای نظام اسلامی بیشتر کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha