• شنبه / ۹ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401070903859
  • منبع : نمایندگی ایلام

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

نسبت دادن کم‌کاری و تقصیر به نیروهای مسلح در وقایع اخیر قابل قبول نیست

نسبت دادن کم‌کاری و تقصیر به نیروهای مسلح  در وقایع اخیر قابل قبول نیست

ایسنا/ایلام عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نهادها وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهند و تقصیرها و کم‌کاری‌ها را به نیروهای مسلح نسبت می‌دهند که این مورد به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 دکتر «سارا فلاحی» در جمع کارکنان انتظامی استان اظهار کرد: امروز نهادهای نظامی کارشان راخوب انجام می دهند نمونه بارز آن می توان به همین امنیت کنونی اشاره کرد امنیتی که مرهون تلاش ها و از خود گذشتگی های نیروهای سبز پوش انتظامی است.
 
وی با بیان اینکه  برخی نهادها وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهند و تقصیرها و کم کاری‌ها را به نیروهای مسلح نسبت می دهند که این مورد به هیچ وجه قابل قبول نیست، گفت:امروز نظام سلطه نیروی انتظامی را به عنوان مظهر ایجاد امنیت در جامعه نشانه گرفته است و با برنامه‌ریزی و  ایجاد آشوب در کشور به دنبال براندازی نظام است که به لطف خداوند به این هدف شوم نخواهد رسید.
 
نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ شناختی و جنگ روایتی هستیم، افزود : میدان نبرد ذهن ماست و هر قدرتی که بخواهد اذهان را تسخیر کند می‌تواند پیروز شود اگر نتوانیم جذاب ترین روایت ها را از مسائل کشورمان داشته باشیم جنگ را باخته ایم و چنانچه بهترین روایت را داشته باشیم با قدرت خوب رسانه ای پیروز خواهیم شد.
 
فلاحی با بیان اینکه استراتژی دشمن علاوه بر پلیس، نشانه گرفتن نخبگان کشوراز جمله اهالی هنر و رسانه است تا بتواند بدون کمترین هزینه اهداف خود را به جامعه القاء کند،  خاطرنشان کرد: باید در حوزه هنر و رسانه قوی باشیم و از ظرفیت نخبگان حوزه هنر و رسانه  بیشتر  استفاده کنیم ،ما می بینیم دشمن با استفاده از هشتک سازی و با استفاده از فضای سایبر  و به راه انداختن جنگ روایتی و شناختی و وارونه جلوه دادن اتفاقات اخیر در جنگ روایتی بسیار قوی وارد شده و اینجاست که همه ما باید وارد میدان شویم تا بر جنگ شناختی دشمن پیروز شویم.
 
وی با تاکید بر اینکه هدف جنگ شناختی همین نفوذ در ذهن افراد جامعه است،گفت: دشمن اکنون با استفاده از جنگ شناختی و با هدف قرار دادن قومیت ها در صدد افکار تجزیه طلبانه در کشور عزیزمان است و باید در این زمینه قوی تر از گذشته عمل کنیم تا خدایی ناکرده در دام حربه های دشمن گرفتار نشویم.

فلاحی در پایان با حمایت مجدد از نیروی انتظامی از مردم خواست تا با جریان های اخیر در فضای مجازی که همانا برنامه دشمن برای ضربه زدن به نظام است همراه نشوند و همیشه قدردان زحمات این ارگان انقلابی باشند و بدیهی است حمایت از پلیس در برابر فتنه های اخیر وظیفه همه ماست.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha