• یکشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401071004575
  • خبرنگار : 50463

لیگ دسته دو فوتبال کشور؛

شهید قندی یزد به دنبال شکستن طلسم صعود به لیگ یک

شهید قندی یزد به دنبال شکستن طلسم صعود به لیگ یک

ایسنا/یزد فصل جدید لیگ دو فوتبال از امروز یکشنبه با برگزاری مسابقاتی در نقاط مختلف ایران از جمله یزد رسماً آغاز بکار خواهد کرد.

شاید بدبین‌ترین هوادار شهید قندی نیز تصورش را نمی‌کرد که باتوجه به بازی‌های خوبی که تیم یزدی در سه فصل لیگ دو انجام می‌دهد، در هفته‌های پایانی از صعود به لیگ یک باز بماند، اما به هر حال فصل جدید لیگ دو از امروز آغاز می‌شود آن هم با حضور شهیدقندی یزدی که به دنبال شکستن طلسم صعود به لیگ یک است.

اولین رقیب یزدی‌ها در این فصل لیگ دو، تیمی از استان کرمان با نام شهرداری بم است و از شهری می‌آید که همگان با ارگ زیبایش و نخل‌های بزرگش آن را به خاطر می‌آورند اما فوتبالی‌ها، این دیار را با فوتبال بانوانش می‌شناسند که قهرمانی‌های بلامنازعی را با شهرداری و خاتون نصیب بمی‌ها کرده و آن‌ها را به مسابقات آسیایی نیز روانه کرده است.

شهرداری بم هرچند دیر ولی خوب، تمرینات پیش فصل خود را با «علیرضا آلبوغبیش» سرمربی فصل گذشته یزدلوله انجام داده است، مربی‌ای که در آستانه صعود با یزدلوله به لیگ دو بود و با آن‌ همه حواشی عجیب از یزد رفت، آغار کرده است، قطعا در بازی امروز مقابل شهید قندی برای اثبات شایستگی‌هایش انگیزه‌های دوچندانی خواهد داشت.

البته «آلبوغبیش» تنها مرد باانگیزه‌ی خاص تیم شهرداری بم نیست و اسماعیل مژده، سهیل هزارجریبی، مهران غفوری و هادی ریش اصفهانی که همگی مهره‌های سابق تیم یزدلوله بودند، در این دیدار به دنبال دفاع از حیثیت‌ فوتبالی‌شان هستند؛ از سوی مقابل یک بازیکن بمی در ترکیب شهیدقندی با نام یاسر رحیمی قطعا دوئل شهیدقندی و شهرداری بم را دیدنی‌تر می‌کند.

همه به تفاوت قدرت دو تیم آگاه هستند بالاخص آلبوغبیش که جدا از آگاهی به قدرت تیم شهیدقندی یک مربی با اندیشه‌های دفاعی است و در میدان نبرد شهید نصیری به دنبال دفاع و سپس چشم داشتن به ضد حمله است؛ در طرف مقابل اما شهیدقندی «آسیابانپور» سرمربی شهید قندی با بهره‌مندی از ستاره‌های بسیاری که دارد جز پیروزی در بازی اول به چیز دیگری فکر نمی‌کند.

آسیابانپور فصل قبل در نخستین فصل حضورش به عنوان سرمربی بهترین شروع یک مربی تیمی از یزد را داشت و توانست با چهار گل مهمانش عقاب تهران را بدرقه کند و این فصل هم جز شروع قدرتمندانه چیزی او را راضی نمی‌کند.

شهیدقندی دو فصل پیش هم با شهرداری بم هم‌گروه بودند و در یزد با این تیم مساوی کرد و در کرمان با دو گل از سد تیم شهرداری گذشت؛ با این توصیف شهید قندی برای کسب نخستین پیروزی برابر بمی‌ها بی‌تاب است هرچند کاپیتان خود حمید عرفانی و مدافع خوبش یامین فلاح بویه را به علت محرومیت انضباطی بازی فصل گذشته شهیدقندی و نود ارومیه در اختیار ندارد.

ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که بازی شهیدقندی و شهرداری بم از هفته اول لیگ یک، امروز یکشنبه ۱۰ مهرماه از ساعت۱۶:۳۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید نصیری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha