• یکشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401071004733

فرمانده سپاه استان قم مطرح کرد؛

اغتشاشات اخیر حاصل دوری از سیره شهدا است

اغتشاشات اخیر حاصل دوری از سیره شهدا است

ایسنا/قم فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: اتفاقات اخیر نیز حاصل دور بودن نسل جوان از سیره شهدا است.

سردار محمدرضا موحد عصر امروز یکشنبه ۱۰ مهرماه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ماندگار است و پرچم را به دست صاحب اصلی آن خواهد رساند، اظهار کرد: اتفاقات اخیر موجب ریزش و رویش‌ها در انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اتفاقات قطعا موجب تناور شدن درخت انقلاب خواهد شد، عنوان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی ادامه داد: گسترش فضای مجازی در دوران کرونا نیز در اغتشاشات اخیر موضوع تاثیر گذار بوده است.

از برگزاری اجلاسیه نهایی در تاریخ ۲۶ آبان ماه یاد کرد و گفت: این تاریخ همزمان با سالروز شهادت شهید مهدی زین الدین است و طبیعتا چند هفته قبل از آن با مقام معظم رهبری دیدار خواهیم کرد.

سردار موحد با اشاره به اینکه از هم اکنون درحال جمع آوری گزارشات عملکرد از دستگاه‌ها هستیم، تصریح کرد: ویژه برنامه فصل شیدایی یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های کنگره شهدای استان قم است.

وی با بیان اینکه این برنامه از ۱۲ مهرماه در اردوگاه غدیر آغاز می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و حضور در این نمایش می‌توانند در سایت نما تیکت استفاده کنند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم با اشاره به اینکه بهای بلیط این نمایش ۱۰۰ هزار تومان است، تاکید کرد: تمامی این مبلغ توسط سازمان سینمایی اوج و استان تامین شده و شهروندان می‌توانند به صورت رایگان از این نمایش بازدید کنند.

وی با بیان اینکه پیش از اجلاسیه نهایی، ۷ اجلاسیه پایانی داریم، ابراز کرد: این اجلاسیه‌ها به ترتیب شامل اجلاسیه شهدای بین الملل، شهدای اصناف، بانوان، فراجا، جوانان، جهاد و ارتش جمهوری اسلامی است.

موحد با اشاره به اینکه باید تمام شهر و استان رنگ و بوی شهدا را بگیرد، بیان کرد: باید تلاش کنیم تمام استان را درگیر شهدا و کنگره ملی شهدای استان شوند.

وی با بیان اینکه جلسات مطلوبی با شهرداری قم و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است، اظهار داشت: خوشبختانه فضاسازی‌های خوبی در سطح شهر انجام شده و روند روبه رشد و افزایشی خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha