• پنجشنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401071406816
  • خبرنگار : 50184

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

نظارت بر باشگاه‌های بدنسازی کرمانشاه جدی‌تر می‌‎شود

نظارت بر باشگاه‌های بدنسازی کرمانشاه جدی‌تر می‌‎شود

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خواست تا نظارت بر باشگاه های بدنسازی را افزایش دهد.

صابر رحیمی، امروز(14مهر) در مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه، بااشاره به فعالیت تعداد قابل توجهی باشگاه بدنسازی در سطح استان، اظهار کرد: تنها نزدیک به 500 باشگاه بدنسازی در سطح شهرستان کرمانشاه فعال است که حدود 80 درصد از کل باشگاه های ورزشی ما را شامل می شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه طبق گزارشات در برخی از باشگاه ها بصورت غیرقانونی مکمل های ورزشی به ورزشکاران فروخته می شود که در این رابطه باید نظارت بیشتر و جدی تری بر این باشگاه ها صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه باتاکید براینکه باشگاه های بدنسازی باید دست کسانی باشد که ترویج کننده ورزش پاک هستند، افزود: بنابراین از ریاست جدید هیات می خواهیم که با تشدید بازرسی ها روی عملکرد این باشگاه ها نظارت کند و دراین راه اداره کل ورزش و جوانان استان هم کمک کننده خواهد بود.

وی در ادامه خواستار جذب اسپانسر برای ورزش بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه شد و گفت: از آنجایی که تعداد علاقمندان زیاد و قهرمانان بنامی از این رشته در استان وجود دارد، برای همین باید با جذب اسپانسر از سوی هیات زمینه تیمداری در مسابقات لیگی کشور فراهم شود.

رحیمی یادآورشد: اگر یک تیم لیگی در بدنسازی و پرورش اندام داشته باشیم، زیرساخت های مناسب هم برای گرفتن میزبانی های مختلف آن را خواهیم داشت، کما اینکه ما سابقه برگزاری مسابقات جهانی را هم در کرمانشاه داشته ایم.

وی در ادامه از رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام خواست تا بحث برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری را خصوصا در شهرستان ها جدی بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان درخواست کرد: رئیس جدید هیات به ورزش بانوان در بدنسازی و پرورش اندام هم توجه ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha