• پنجشنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401071406869
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۹ طرح در روستاهای بخش قمصر

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۹ طرح در روستاهای بخش قمصر

ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: همزمان با روز ملی روستا، ۹ طرح عمرانی و امنیتی با اعتباری برابر با ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در سه روستای جوینان، قهرود و الزگ از توابع بخش قمصر این شهرستان بهره برداری شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

محمدشریف زارعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آغاز عملیات طرح پایش تصویری در روستاهای قزاآن، جوینان و قهرود با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح‌ها است که از امروز این فرآیند آغاز شد.

وی افزود: راه‌اندازی سامانه‌های پایش تصویری علاوه بر مدیریت جاده‌ها در شهرها و روستاها، کاربردهای انتظامی و امنیتی نیز داشته و با افزایش امنیت اجتماعی و حفظ اموال عمومی باعث پیشگیری از سرقت در مناطق روستایی می‌شود.

فرماندار کاشان، تصریح کرد: بهره‌برداری از آسفالت خیابان شهید ایلچی قزاآن به منظور تسهیل در رفت و آمد به این روستا با هزینه چهار میلیارد ریال از محل اعتبارهای دهیاری از دیگر طرح‌های اجرا شده برای خدمت به مردم این روستا است.

وی  با تقدیر از پیشگامی شهروندان نیکوکار گفت: عملیات طرح تعریض جاده قزاآن به قمصر و همچنین عملیات ساخت ورزشگاه روستای قزاآن از محل مشارکت نیکوکاران این روستا آغاز شد.

شریف زارعی افزود: بهره‌برداری از پروژه سنگفرش، دیوارکشی و پیاده روسازی معبرها در روستاهای جوینان، الزگ و قهرود با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، از دیگر برنامه های روز ملی روستا است.

وی تصریح کرد: جایگاه روستا در امنیت غذایی و توسعه کشور باعث شده که سیاست‌گذاری توسعه ملی به روستاها جلب شود. روستاها با نقاط قوت و فرصت‌های متنوع پیش رو، به لحاظ مدیریتی از مناسبات اقتصادی و اجتماعی برخوردار بوده و نیازمند مدیریت ویژه هستند.

فرماندار کاشان، تاکید کرد: توسعه روستایی، فرآیندی همه‌جانبه، مستمر، موزون، درونزا، فراگیر، تحول‌آفرین و متکی بر مشارکت و خودباوری روستائیان است که در چارچوب آن ظرفیت‌ها و توانایی‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جوامع روستایی رشد پیدا می‌کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha