• جمعه / ۱۵ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401071507108
  • خبرنگار : 50448

امام جمعه بوشهر:

ایران و ایرانی یک قدم از پیشرفت خود عقب نمی‌ماند

ایران و ایرانی یک قدم از پیشرفت خود عقب نمی‌ماند

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل سعود بدانند ایران و ایرانی با بصیرت تاریخی خود یک قدم از پیشرفت خود عقب نمی‌ماند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ۱۵ مهر بوشهر اظهار کرد: اغتشاشات اخیر برنامه ریزی شده بود و مرگ یک بانو بهانه‌ای برای سران جبهه استکبار بود که در اول مهر پروژه اغتشاش و آشوب را در مدارس و دانشگاه‌ها ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: دشمن با هر جریان حقی سرناسازگاری دارد، زیرا دشمن باطل است و حق نیزوجودش نفی جریان باطل است. دشمن همه تلاش خود را به شکل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، فناوری به کار می‌گیرد تا در جغرافیای هدف خود افرادی را مدیریت و اهداف خود را محقق کند، اما این ما هستیم که با بصیرت و ولایتمداری خود در صحنه حاضر شده و توطئه دشمن را با تمام وجود پاسخ می‌دهیم.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: هم اکنون مردم ایران براساس ولایتمداری و علاقه به کشور یک صدا فریاد می‌زنند اگر دشمن قصد تعرض به ایران را داشته باشد با همه وجود در مقابلش می‌ایستیم و با آن برخورد می‌کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دست دشمن در پشت صحنه کامل مشهود است گفت: این حرکات نشان می‌دهد دشمنان دلسوز آن بانو نیستند، زیرا در یکی از این کشورهای مدعی در سال چند ده زن به قتل می‌رسد، اما بر روی آن سرپوش گذاشته و حتی یک بیانیه نمی‌دهند و مخفی کاری می‌کنند که نشان می‌دهد آن‌ها به دنبال آشوب و فضا سازی برای تضعیف اقتدار ایران در عرصه بین المللی و جلوگیری از پیشرفت و تمدن آفرینی هستند.

وی اظهار کرد: آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل سعود بدانند ایران و ایرانی با بصیرت تاریخی خود یک قدم از پیشرفت خود عقب نمی‌ماند و همواره و همیشه در تلاش است.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: روشن است کسی که در عرصه مدیریت و جریان آشوب قرار می‌گیرد و حرف آمریکا، اسرائیل و انگلیس را تکار مر کند باید هوشمندانه مسیر خود را از آن‌ها جدا کند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: همه کسانی که به خیابان‌ها می‌آیند یکسان نیستند برخی براساس هیجان و بعضی دیگر برای پیشبرد اهداف دشمنان آمده‌اند که باید با سرکردگان آن‌ها برخورد شود.

وی افزود: جامعه ورزشی و هنری ما یک جامعه پاک و سالم است و با بیانیه دادن چند نفر محیط را نمی‌توانند آلوده کنند. کسانی نیز که تا کنون سکوت کردند مانند فتنه ۸۸ نباشد و که پس از فتنه سخن گفتند باید به موقع در صحنه بود نه وقتی کار از کار گذشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha