• شنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401071607655
  • خبرنگار : 50167

آغاز ثبت‌نام وام ضروری دانشجویان روزانه دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان

آغاز ثبت‌نام وام ضروری دانشجویان روزانه دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اداره رفاه دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: ثبت‌نام وام ضروری دانشجویان روزانه دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان از ۲۰ مهرماه آغاز می‌شود.

روح‌الله کابلی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وام ضروری دانشجویان روزانه دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام وام ضروری در سال تحصیلی امسال از تاریخ ۲۰ تا ۲۸ مهرماه بوده و ثبت‌نام از طریق ورود به سایت دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، معاونت دانشجویی و لینک پورتال تسهیلات صندوق رفاه یا آدرس اینترنتی «https://portal.srd.ir/login.aspx?univ» امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت اعتبارات، اولویت با دانشجویان روزانه‌ای خواهد بود که زودتر اقدام به ثبت‌نام وام ضروری دانشجویی کنند، افزود: ارائه نکردن فرم وام ضروری به منزله انصراف تلقی خواهد شد و اولویت با ارائه فرم و زمان ثبت‌نام بوده و پرتال ثبت‌نام وام ضروری در صورت تکمیل ظرفیت بسته شده و ادامه ثبت‌نام ممکن نخواهد شد.

این مسئول در رابطه با تعداد دفعات مجاز دریافت وام ضروری دانشجویان روزانه، تصریح کرد: دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر یک نوبت، کارشناسی پیوسته حداکثر دو نوبت، دکترای حرفه‌ای حداکثر سه نوبت و مقاطع دکترای تخصصی و دکترای پژوهشی نیز دو نوبت وام ضروری دریافت کنند.

رئیس اداره رفاه دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی استان با بیان اینکه دارا بودن شماره حساب بانک تجارت، تعهد محضری و حکم کارگزینی ضامن الزامی است، گفت: دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برای ثبت‌نام حضوری به اداره رفاه دانشجویان مراجعه کنند و مدارک لازم مبنی بر پوشش حمایتی خود را همراه داشته باشند.

کابلی با بیان اینکه دانشجویان متقاضی وام ضروری بعد از ثبت درخواست فرم ثبت‌نام را دانلود و پرینت گرفته و بعد از تایید آموزش دانشکده به اداره رفاه تحویل دهند، اظهار کرد: در صورت محدودیت میزان اعتبار وام، اولویت با زمان ثبت‌نام خواهد بود و افرادی که وام تحصیلی گرفته‌اند نیز می‌توانند وام ضروری بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند وضعیت ثبت‌نام خود را ازطریق پرتال خود پیگیری کنند و در وضعیت ثبت‌نام در پایان مهلت ثبت‌نام، باید «عبارت بدون اشکال» ثبت شده باشد، در غیر این صورت با اداره رفاه دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان تماس بگیرید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha