• دوشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401071809202
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان:

برگزاری جشنواره رسانه‌ای تقریب مذاهب قابل‌تقدیر است/ اغتشاشات اخیر نیرنگ استکبار بود

برگزاری جشنواره رسانه‌ای تقریب مذاهب قابل‌تقدیر است/ اغتشاشات اخیر نیرنگ استکبار بود

ایسنا/گلستان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان گفت: برگزاری جشنواره ملی تخصصی رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی اقدام قابل تقدیر و خردمندانه‌ای است.

آخوند عبدالحی میرزاعلی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند از بیانات علما، روحانیون، اساتید دانشگاه و بزرگان دین و جامعه نسبت به تبیین مسائل و موضوعات جهان اسلام بپردازند.

وی ضمن قدردانی از ابتکار خبرگزاری ایسنا گلستان در برگزاری جشنواره ملی تخصصی رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی در گام دوم انقلاب، افزود: تبیین تقریب مذاهب اسلامی از طریق رسانه‌ها بسیار مؤثر و مفید است، امروزه حضور مردم در فضای مجازی بیش از گذشته شده و با توجه به این مهم، تبیین صحیح مسائل در فضای مجازی و رسانه‌ها در دعوت بهتر مردم به‌سوی تقریب اقوام و مذاهب تأثیر به‌سزایی دارد.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی رسانه‌ها با حضور علما و اساتید دانشگاه در راستای تحکیم وحدت اسلامی را بسیار مفید خواند و گفت: جشنواره ملی تخصصی رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی اقدام بسیار خردمندانه‌ای است.

میرزاعلی با بیان اینکه اقوام و مذاهب مختلف در استان سرسبز گلستان در سایه وحدت و همدلی کنار یکدیگر زندگی می کنند، بیان کرد: گلستان نماد و الگویی برای سایر استان‌ها بلکه ملل اسلامی در راستای همزیستی، تفاهم، تعامل، همفکری و همکاری صمیمانه نزدیک الگو است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها با موضوع تقریب اقوام و مذاهب اقدامی شایسته و قابل‌تقدیر است، یادآور شد: اگر می‌خواهیم دین اسلام و مسلمانان سعادتمند و پیروز باشند باید با یکدیگر یکدل و متحد باشیم.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان با تأکید بر اینکه دشمنان اسلام همیشه برای ضربه به اسلام با یکدیگر متحد می‌شوند و برای تحقق این مسئله از ترفندهای مختلف استفاده می کنند، گفت: دشمن همیشه به دنبال ایجاد رخنه و شکاف بین مسلمانان است.

میرزاعلی حوادث اخیر را نشأت گرفته از کینه و نیرنگ دشمنان اسلام به‌ویژه انگلیس و آمریکا برشمرد و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی برای تحقق اهداف شوم خود از مسلمانان استفاده می‌کند تا پازل اختلاف‌افکنی قومی و مذهبی را کامل کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نه با ایران که با ایران اسلامی مخالف هستند، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و طی این سال‌ها توطئه‌های مختلفی را علیه ملت ایران طراحی و پیاده‌سازی کردند.

به گزارش ایسنا، جشنواره ملی تخصصی رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی در گام دوم انقلاب به ابتکار دفتر خبرگزاری ایسنا در گلستان و با محوریت نقش رسانه‌ها در وحدت و تقریب مذاهب اسلامی در حال برگزاری و در مرحله دریافت آثار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha