• سه‌شنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401071909539
  • منبع : نمایندگی اردبیل

طرح صنایع خلاق فرهنگی در بستر کانون های مساجد اردبیل تدوین می شود

 طرح صنایع خلاق فرهنگی در بستر کانون های مساجد اردبیل تدوین می شود

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از تدوین طرح صنایع خلاق فرهنگی با هدف کار آفرینی و تولید ثروت در استان اردبیل خبر داد.

مصطفی آمون امروز ۱۹ مهر در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تدوین طرح صنایع فرهنگی در استان اردبیل اظهار کرد: این طرح با هدف کارآفرینی و تولید ثروت در بستر کانون مساجد بصورت پایلوت انجام می شود که اجرای این طرح باعث رونق بازار محصولات فرهنگی مانند نقاشی، کتاب، پادکست، نرم افزار های کامپیوتری، تولید نرم افزار و... در استان رونق خواهد گرفت به طوری که این طرح طی تفاهمنامه با پارک علم و فناوری کانون مساجد اجرایی خواهد شد.

آمون با اشاره به برنامه های اوقات فراغت در تابستان سال جاری اظهار کرد: طرح اوقات فراغت یکی از برنامه های کلیدی و هم این کانون به شمار می آید به طوری که در سال جاری ۵۸۴ کانون در اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت مشارکت داشتند که طی ارزیابی استانی ۹۳ کانون تمامی برنامه های تدوین شده را به طور کامل اجرا و مشارکت پررنگ تری در برگزاری برنامه ها داشته اند.

وی در ادامه همچنین به برگزاری همایش «بایسته های ایران قوی» در استان اشاره کرد و گفت: همایش به مناسبت ۱۹ مهرماه سالروز منویات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد انجام و این ویژه برنامه فرهنگی روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۶ در سالن مجتمع فرهنگی فدک اردبیل برگزار می شود.

تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از جمله رونمایی از جزوه «بایسته های ایران قوی» به همت کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) و اجرای سرود با مشارکت اعضای گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) خواهد بود و منتخبان پویش « کربلای خانوادگی و خانواده کربلایی» نیز در این مراسم تقدیر و و از ۱۰ نفر از برگزیدگان این پویش تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گفته وی، تبیین «بایسته های ایران قوی» برای فعالان کانون های مساجد استان اردبیل از مهمترین محورهای برپایی این مراسم فرهنگی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha