• سه‌شنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401071910013
  • منبع : نمایندگی اردبیل

ثبت بیش از ۴ میلیون و ۲۵۵ هزار تخلف در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

ثبت بیش از ۴ میلیون و ۲۵۵ هزار تخلف در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت بیش از ۴ میلیون و ۲۵۵ هزار تخلف از سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد.

امید نسیمی ۱۹ مهر در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل–آستارا ازثبت بیش از ۴ میلیون و ۲۵۵ هزار تخلف از سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و گفت: میانگین سرعت ثبت شده در استان ۷۱ کیلومتر است که انتظار می رود رانندگان برای حفظ سلامتی خود و سایر مترددین در جاده قوانین راهور را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه ۴۱ درصد از تخلفات سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری در محور مشگین شهر-کنگرلو با ۱۷۶ هزار و ۹۱۴ تخلف، محور بران- قره آغاج با ۱۹۹ هزار تخلف و محور گرمی- بیله‌سوار نیز با ۱۵۲ هزار و ۶۴۲ تخلف جزء محورهای دارای بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در مدت یاد شده از ثبت ۵۸۹ هزار و ۲۶۲ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: محورآستارا- اردبیل با۱۰۱ هزار و ۴۷۳ تردد، اردبیل- سرچم با ۶۷ هزار و ۳۷۴ تردد و اسالم- خلخال با ۵۷ هزار و ۵۶۴ تردد بیشترین آمار تخلف سبقت غیرمجاز استان را به خود اختصاص داده‌اند.

نسیمی ثبت ۱۶ میلیون و ۲۶۱ هزار تردد تخلف عدم رعایت فاصله طولی را در ۶ ماهه گذشته در محورهای مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و گفن: محور نیر- اردبیل، آستارا- اردبیل و اردبیل- آستارا جزء محورهای پرتخلف عدم‌ رعایت فاصله طولی استان هستند.

وی تصریح کرد: در محور نیر- اردبیل ۱ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۹۹۲ تخلف، محورآستارا- اردبیل ۱میلیون و ۱۹۵ هزار و ۱۴۵ تردد و اردبیل- آستارا نیز ۱ میلیون و ۱۴۵ هزار تخلف فاصه طولی غیرمجاز به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبرداد: قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha