• پنجشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401072110942
  • خبرنگار : 50184

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور:

کار تبلیغی دشمن چند برابر ما است/ نباید مدافع باشیم

کار تبلیغی دشمن چند برابر ما است/ نباید مدافع باشیم

ایسنا/کرمانشاه مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور کشور به حجم بالای تبلیغات و ایجاد شبهه توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: نباید مدافع باشیم، بلکه قبل از اینکه دشمن بخواهد کاری بکند، باید خودمان با کار فرهنگی و تولید محتوا به جوانانمان آگاهی بدهیم.

حجت الاسلام سید محمود نبوی در سفر به کرمانشاه در جمع خبرنگاران، یکی از ماموریت های نهاد رهبری در دانشگاه ها را هدایت و رشد بینش فرهنگی و سیاسی دانشجویان اعلام کرد و افزود: طی دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا فعالیت هایی که در این زمینه در دانشگاه ها صورت می گرفت، کم بود. البته شاید مسئولین فرهنگی کشور هم آنطور که باید در این حوزه عمل می کردند، عمل نکرده اند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های پیام نور با بیان اینکه کارهایی که در ایام کرونا در زمینه فرهنگی برای دانشجویان انجام شده کافی نبوده، گفت: با وجود اینکه تلاش کردیم کارهای زیادی را در این مدت انجام دهیم، اما معتقدیم که کار زیادی انجام نشده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اتفاقات اخیر و بازگشایی حضوری دانشگاه ها، از اساتید خواسته ایم تا به نهاد و مسئولین فرهنگی کمک کنند تا بتوانیم یک قدم مثبت را برای آگاه سازی جوانمان برداریم.

نبوی افزود: ما جوانان خوبی در کشور داریم که بخش اعظم آنها بی اطلاع هستند و دشمن هم با ایجاد شبهات در مسائل ارزشی کار خود را می کند و این شبهات هم خواهی نخواهی روی ذهن جوانانی که اطلاعات سیاسی، دینی و فرهنگی کمی دارند، تاثیر می گذارد.

وی با بیان اینکه دشمن برای منحرف کردن ذهن جوانان ما تبلیغات زیادی می کند، گفت: این تبلیغات سبقه تاریخی زیادی دارد تا جایی که در زمان حضرت علی(ع) تبلیغات سوء بر علیه ایشان به حدی بود که وقتی در محراب شهید شدند، شامی ها گفتند که مگر علی(ع) هم نماز می خواند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های پیام نور اضافه کرد: امروز هم علیه انقلاب و ارزش ها اینگونه تبلیغ می کنند و کار تبلیغی دشمن چند برابر ما است.

وی با تاکید براینکه باید در مقابل تبلیغات دشمن از حالت مدافع بودن خارج شویم، گفت: ما در هشت سال جنگ تحمیلی به واسطه اینکه دشمن به ما حمله کرده بود، تنها دفاع می کردیم، اما اکنون که از جبهه مسائل سیاسی و دینی و ایجاد شبهه وارد شده، باید از حالت مدافع بودن خارج شویم و قبل از اینکه دشمن بخواهد در ذهن جوانان ما شبهه ایجاد کند، ما باید با کار فرهنگی تولید محتوا کنیم و به جوانان آگاهی ببخشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha