• پنجشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401072111034
  • منبع : نمایندگی سمنان

ویژه برنامه‌های هفته‌ی کودک در بیمارستان دوستدار کودک بهار

ویژه برنامه‌های هفته‌ی کودک در بیمارستان دوستدار کودک بهار

ایسنا/سمنان رئیس بیمارستان بهار شاهرود از انتخاب این بیمارستان به عنوان بیمارستان دوستدار کودک خبر داد و گفت: در همین ارتباط به بهانه هفته ملی کودک برنامه‌های متعددی در بخش اطفال این بیمارستان برنامه‌ریزی و یا برگزار شده است.

دکتر حمید نام آور ۲۱مهرماه اظهار کرد: در همین راستا کودکان بستری در بیمارستان‌ بهار از برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک بهره‌مند شدند

وی ادامه داد: هم‌زمان با هفته‌ی ملی کودک ، اعضای کارگروه کودک و نوجوان شهرستان شاهرود، هنرمندان و مدیران پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ، خدمات پرستاری بیمارستان بهار ،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان شهرستان با حضور در بخش کودکان بیمارستان‌ ضمن عیادت از کودکان بیمار به اجرای برنامه‌های شاد برای آن‌ها پرداختند.

وی همچنین از اهدای کتاب و محصولات فرهنگی به تعدادی از کودکان بستری خبر داد و افزود: عیادت از کودکان بیمار ، اهدای کتاب و محصولات فرهنگی و ...از دیگر برنامه های هفته کودک در این بیمارستان بوده است.

رئیس بیمارستان بهار شاهرود از دریافت لوح دوستدار کودک به بیمارستان بهار خبر داد و تصریح کرد: بیمارستان بهاربا تلاش مجدانه تمامی کارکنان برای دستیابی به اهداف و اجرای ۱۰ اقدام بیمارستان دوستدار کودک موفق به دریافت مجوز بیمارستان دوستدار کودک شد.

وی افزود : سالانه تعداد معدودی از بیمارستان‌های کشور پس از ارزیابی وزارت بهداشت و معاونت درمان موفق به اخذ این لوح زرین می‌شوند و بیمارستان بهار  به دلیل انجام اقدامات حمایتی دهگانه از مادران و شیرخواران و تلاش در جهت ترویج تغذیه با شیر مادر و.. موفق به دریافت لوح " بیمارستان دوستدار کودک" از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

 دکتر نام آور ادامه داد: تعیین بیمارستان‌های دوستدار کودک یک سیاست جهانی با هدایت سازمان بهداشت جهانی (WHO) و سازمان یونیسف است که با هدف ارتقاء وضعیت سلامت و رشد و نموشیرخواران و کودکان از طریق ترویج تغذیه با شیر مادر اجرا می‌شود.
ویژه برنامه‌های هفته‌ی کودک در بیمارستان دوستدار کودک بهار

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha