• شنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401072311730
  • خبرنگار : 50187

سرنوشت طرح ترافیکی میدان بیرم آباد کرمان به کجا رسید؟

سرنوشت طرح ترافیکی میدان بیرم آباد کرمان به کجا رسید؟

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: به دلیل آنکه آنکه موضوع طرح ترافیکی میدان بیرم آباد کاملا تخصصی است و باید کارشناس خاص خود را داشته باشد، از شورای عالی ترافیک(کشور) خواستیم کارشناسانشان را به کرمان اعزام کنند تا از محل بازدید داشته باشند و در صورتی که طرح کنونی تائید شود، ادامه می دهیم و اگر اصلاحیه نیاز باشد، اصلاح خواهد شد.

سیدمصطفی آیت اللهی موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره سرنوشت طرح ترافیکی میدان بیرم آباد کرمان اظهار کرد: طرح ترافیکی این میدان دو سال و در سه نوبت در شورای ترافیک استان مطرح شد زیرا ورودی شهر بوده و همچنین تصادفات زیادی نیز به همراه داشته است.

وی افزود: طرح های مختلفی برای این میدان مطرح شد اما همه به دلیل ایراداتی، برای اصلاح به شهرداری برگشت و شهرداری بعد از چند نوبت رفت و برگشت با کمک کارشناسان، طرح نهایی را ارائه داده است.

آیت اللهی موسوی بیان کرد: در جلسه نهایی سه کارشناس خبره ترافیک حضور داشتند و بنده نیز سئوالاتی پیرامون طرح ارائه شده کردم و همه تائید کردند که طرح خوب است و عملیات اجرائی آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: بخشی از طرح ترافیکی میدان بیرم آباد اجرا و بخشی متوقف شده و اجرا نشده زیرا اهالی محله سرآسیاب اعتراض داشتند ضمن اینکه ایراداتی بود و اعلام شد در منطقه ترافیک ایجاد شده است.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه آنکه موضوع کاملا تخصصی است و باید کارشناس خاص خود را داشته باشد، از شورای عالی ترافیک(کشور) خواستیم کارشناسانشان را به کرمان اعزام کنند تا از محل بازدید داشته باشند و در صورتی که طرح کنونی تائید شود، ادامه می دهیم و اگر اصلاحیه نیاز باشد، اصلاح خواهد شد.

آیت اللهی موسوی اظهار کرد: در حال حاضر دستور دادیم اجرای پروزه متوقف تا تکلیف روشن شود و اگر تائید کارشناسان شورای عالی ترافیک نباشد هزینه بیشتری متحمل نشویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در پایان گفت: در مطالعات طرح جامع ترافیک، میدان بیرم آباد به صورت تقاطع غیرهمسطح دیده شده و مشاور هم پیشنهاد کرده که باید مراحل قانونی طی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha