• دوشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401072513422
  • خبرنگار : 50184

راه‌اندازی آکادمی هندبال کرمانشاه لَنگ یک تایید!

راه‌اندازی آکادمی هندبال کرمانشاه لَنگ یک تایید!

ایسنا/کرمانشاه به گفته رئیس هیات هندبال کرمانشاه راه اندازی آکادمی هندبال کرمانشاه یکسال است منتظر تایید مسئولین ورزش استان مانده است.

ایرج یزدان پناه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به گذشت حدود یک سال و نیم از طرح راه اندازی آکادمی هندبال کرمانشاه، اظهار کرد: در آن زمان فدراسیون هندبال تصمیم به راه اندازی تعدادی آکادمی هندبال در چند استان کشور گرفت.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود زیرساخت ها و پتانسیل های خوبی که در هندبال داشتیم، طی مکاتبه ای به فدراسیون برای اجرای این برنامه در کرمانشاه اعلام آمادگی کردیم.

رئیس هیات هندبال کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه دومین استان کشور پس از تهران بود که برای اجرای این برنامه اعلام آمادگی کرد، گفت: داشتن زیرساخت مناسب و سالن اختصاصی، وجود مربیان بین المللی و امکانات سخت افزاری از جمله شرایط فدراسیون برای راه اندازی این آکادمی بود که ما در کرمانشاه آنها را داشتیم.

وی تصریح کرد: براین اساس فرم مربوطه از سوی فدراسیون برای استان ارسال شد تا پس از تکمیل آن از سوی هیات، از طرف مسئولین ورزش و جوانان استان تایید شده و دوباره به فدراسیون ارسال کنیم.

یزدان پناه افزود: حدود یک سال پیش این فرم در هیات استان تکمیل شد و آن را به اداره ورزش و جوانان ارسال کردیم تا آنها هم تایید کرده و فرم را به فدراسیون ارسال کنیم، اما متاسفانه علیرغم  گذشت یکسال مسئولین ورزش و جوانان این فرم را تایید نکرده اند.

وی یادآورشد: با وجود پیگیری های حضوری زیادی که من و دبیر هیات داشته ایم، اما هیچ پاسخی از سوی مسئولین ورزش و جوانان دریافت نکردیم و راه اندازی آکادمی هندبال کرمانشاه لنگ یک تایید مانده است.

رئیس هیات هندبال کرمانشاه گفت: در حال حاضر استان هایی که بعد از کرمانشاه برای راه اندازی آکادمی اقدام کرده بودند، مجوزهای لازم را گرفته اند و در حال طی کردن فرآیندهای نهایی هستند، اما ما باید منتظر یک تایید باشیم.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha