• دوشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401072513848
  • خبرنگار : 50093

سرمربی کراپ الوند:

کراپ می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشد

کراپ می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشد

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی کراپ الوند گفت: اگر تا پایان نیم‌فصل بتوانیم جزو تیم‌های بالانشین باشیم فکر می‌کنم با تقویت تیم در فصل نقل‌وانتقالات، جزو مدعیان قهرمانی باقی بمانیم.

رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل رکن‌آذین خاورمیانه در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال ایران اظهار کرد: به دلیل وقفه‌ای که در لیگ برتر فوتسال ایران به وجود آمد، فرصت مناسبی برای تیم‌هایی مانند رکن‌آذین یا همان چیپس کامل فراهم شد تا عدم آمادگی ابتدای فصل را برطرف کنند، از همین رو پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی مقابل این تیم داشته باشیم.

وی افزود: رکن‌آذین، کادرفنی خود را هم تغییر داد و با حضور حمید بی‌غم در راس هدایت این تیم مشخص بود تغییرات خوبی در تیم مشهدی شکل گرفته است. تعدادی از بازیکنان ملی‌پوش خود را در چند روز اخیر در اختیار نداشتیم و نتوانستیم تفکرات جدید تیم را به تمام بازیکنان القا کنیم.

سرمربی کراپ الوند خاطرنشان کرد: سعی کردیم به فضاهایی که رکن‌آذین می‌تواند ایجاد کند، فشار وارد کنیم و در این کار موفق شدیم. در نیمه نخست کمتر، اما در نیمه دوم بیشتر به حریف فشار وارد کردیم. در این شرایط با تیم‌هایی که در قعر جدول قرار دارند بازی کردن سخت‌تر است. ما نیز به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم و از آنجا که هفته آینده با مس بازی داریم باید بازیکنان را حفظ می‌کردیم.

لک ادامه داد: رکن‌آذین نسبت به ۸ دیدار گذشته خود عملکرد بهتری داشت که نشان می‌دهد روی این  تیم کار شده است. امیدوارم اتفاقات مثبتی برای نماینده مشهد رخ دهد.

وی در خصوص عملکرد داوری بیان کرد: اعتراضی به داوری نداشتم، اما برخی تیم‌ها برای اینکه به داوری فشار آورند مدام اعتراض می‌کنند. سالن بازی نیز به شکلی بود که صدا در آن می‌پیچید، خوشبختانه داوران اشتباهی نداشتند که در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.

سرمربی کراپ الوند در خصوص تداوم راه تیمش در لیگ برتر گفت: بدمان نمی‌آید که در این فصل قهرمان شویم. هفته آینده بازی سختی با مس سونگون داریم. اگر تا پایان نیم‌فصل بتوانیم جزو تیم‌های بالانشین باقی بمانیم فکر می‌کنم با تقویت تیم در فصل نقل‌وانتقالات جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha