• چهارشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401072714766
  • خبرنگار : 50187

دادستان سابق کرمان:

اگر به گذشته برگردم، باز قضاوت را انتخاب می کنم

اگر به گذشته برگردم، باز قضاوت را انتخاب می کنم

ایسنا/کرمان دادستان سابق عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه اگر به 30 سال قبل برگردم، مجددا همین شغل قضاوت را انتخاب می کنم، گفت: قضات، آسایش خود را فدای آرامش مردم کرده اند و نباید از حوادث بهراسند.

دادخدا سالاری صبح امروز 27 مهرماه در آئین معارفه دادستان جدید مرکز استان کرمان با حضور دادستان کل کشور با اشاره به تاکید شهیدحاج قاسم سلیمانی بر اجرای عدالت اظهار کرد: قضات نباید تابع نظر کسی باشند و باید مستقل تصمیم بگیرند.

وی افزود: عملکرد دادستانی کرمان حاصل زحمات همه همکاران بنده بوده و من کمترین سهم را داشته ام و اگر کوتاهی صورت گرفته، از جانب بنده بوده است.

سالاری با اشاره به اینکه اگر به 30 سال قبل برگردم، مجددا همین شغل را انتخاب می کنم، گفت: قضات، آسایش خود را فدای آرامش مردم کرده اند و نباید از حوادث بهراسند.

دادستان سابق کرمان خطاب به همکارانش توصیه کرد: آینده بین و آینده نگر باشید.

وی در ادامه سخنانش اظهار کرد: حاج قاسم مثل همه ما بود اما متفاوت از ما می اندیشید و خدامحوری و مردم را دیدن و خود را ندیدن؛

سالاری گفت: دغدغه مقدس، عمل مقدس می آفریند. ما هم می توانیم حاج قاسم بشویم به شرط اینکه "چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید".

به گزارش ایسنا، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه بالای دستگاه قضائی اظهار کرد: امیرالمومنین علیه السلام در نهج البلاغه هشت صفت برای قضات برشمردند که نشان می دهد جایگاه خیلی مهمی است که حضرت بر آن تاکید دارند.

وی افزود: قضاوت کار بسیار سخت و بزرگی است و ارزش آن نیز به میزان سختی کار است.

فاکار با اشاره به آشنائی دیرینه اش با دادستان سابق کرمان و قدردانی از خدمات ایشان در استان عنوان کرد: نظرات آقای سالاری بسیار کارگشا بوده و ایشان در موارد مختلف کف میدان و همراه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۱۱:۳۸

درود بررزمنده وقاضی متعهد،بااندیشه،صادق،خسته ناپذیرجناب اقای سالاری،واقعا انسان بزرگ وشریف،مردم دارباخدا،طرفدارحق است انشاالله همیشه سلامت وسربلندباشد

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۱۸:۲۸

خداوند به ایشان طول عمر وجایگاه حق در نظر گرفتن را سهم خود قرار دادند خداوند محافظ ایشان باشند