• چهارشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401072715031
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان اعلام کرد:

نداشتن پیست تمرین، بزرگ‌ترین معضل رکاب‌زنان

نداشتن پیست تمرین، بزرگ‌ترین معضل رکاب‌زنان

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: متأسفانه اصفهان پیست دوچرخه‌سواری ندارد که قطعا بزرگ‌ترین معضل دوچرخه‌سواری است. امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان بتواند پیست دوچرخه‌سواری نقش جهان را راه‌اندازی کند، زیرا بودجه زیادی لازم دارد و تنها وزارتخانه می‌تواند آن را تأمین کند.

اسماعیل پناهنده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کمبود بودجه در اکثر هیئت‌های ورزشی، اظهار کرد: در هیئت دوچرخه‌سواری نیز مانند بقیه هیئت‌ها معضلی به نام بودجه وجود دارد. از زمانی که به هیئت آمده‌ام هیچ بودجه‌ای به هیئت تخصیص داده نشده و هزینه‌ها از اسپانسرهایی که جذب کردیم، اداره شد. اعزام‌ها نیز با استفاده از اسپانسرها انجام شد.

وی درباره شرایط هیئت در دوران ریاستش، افزود: هیئت دوچرخه‌سواری را از فروردین‌ماه سال جاری تحویل گرفتیم و تمام تلاش‌مان را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و باشگاهی انجام دادیم. در پی اقدامات انجام شده تیم دوچرخه‌سواری سپاهان در رده جوانان و بزرگسالان ابقا شده و تیم برج پلیمر برای اولین بار در بخش بانوان اصفهان تشکیل شد که تا این مرحله قهرمان هستند.

پناهنده ادامه داد: در مسابقات کشوری بانوان و آقایان در بخش کوهستان اعزام شدند. همچنین تعدادی از دوچرخه‌سواران اصفهان در قالب تیم‌ ملی در تور آذربایجان شرکت کرده و نتیجه خوبی کسب کردند. در بخش کوهستان دو مرحله مسابقه در منطقه بهارستان اصفهان برگزار شد و روند رو به رشدی در هیئت را شاهد هستیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان با تاکید بر شرایط تمرینی سخت دوچرخه‌سواران در اصفهان، خاطر نشان کرد: متأسفانه اصفهان پیست دوچرخه‌سواری ندارد که این موضوع بزرگ‌ترین معضل دوچرخه‌سواری استان اصفهان است. برای این موضوع جلسات متعددی با شهرداری‌های مناطق ۵ و ۱۳ داشتیم، اما هنوز موفق نشده‌ایم. امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان به‌عنوان متولی ورزش استان بتواند پیست دوچرخه‌سواری نقش جهان را راه‌اندازی کند.

وی ادامه داد: تیم‌ها اکنون جای خاصی برای تمرین ندارند و از جاده‌ها و معابر عمومی استفاده می‌کنند.

پناهنده در خصوص تکمیل پروژه نقش‌جهان بعد از گذشت چند سال، توضیح داد: بودجه‌های کلانی نیاز است که باید از سوی وزارتخانه تأمین شود و تا زمانی که بودجه تخصیص داده نشود، محقق نخواهد شد. هیچ ارگانی نمی‌تواند تا این میزان برای تکمیل این پروژه هزینه کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha