• پنجشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401072815546
  • خبرنگار : 50199

شهرداری ساری، عضو طلایی مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی

شهرداری ساری، عضو طلایی مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی

ایسنا/مازندران رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ساری گفت: به دنبال رایزنی های متعدد شهردار مرکز مازندران و تلاش همکاران سازمان، شهرداری ساری توانست عضو طلایی مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی شود.

مهدی نجاتی جوارمی با اشاره به تحقق این عضویت به دنبال رایزنی های متعدد، نشست ها و پیگیری های مداوم جواد طالبی شهردار مرکز مازندران در جمع خبرنگاران افزود: ارزیابی های صورت گرفته در مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی از ظرفیت ها و پتانسیل های شهر و شهرداری ساری در بخش سرمایه گذاری حوزه گردشگری باعث شد تا این گواهینامه توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری مرکز مازندران به نمایندگی از شهردار مرکز استان از مجید زنگویی دبیر کل مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی دریافت گردد.

نجاتی جوارمی تاکید کرد: با عنایت به لزوم اهتمام مضاعف به بخش گردشگری و استفاده از روش های نوین و علمی تأمین مالی برای پیشبرد اهداف خدمت رسانی به مردم، ایجاد مناسبات ساختاری با مدیران نهادهای بین المللی به منظور معرفی ظرفیت های شاخص شهر ساری جهت حضور فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در بخش گردشگری، این مهم در شرف تبدیل به یکی از الویت های سیاست گذاری شهرداری ساری است.

شهرداری ساری عضو طلایی مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی

وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت های ویژه استان مازندران در حوزه گردشگری تندرستی به ویژه در شهر ساری، این ظرفیت بالقوه از سوی دستگاههای ذیربط بالاخص شهرداری مرکز مازندران برای بهره وری مطلوب از دستاوردهای آن برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ساری خاطرنشان کرد: حضور در مجامع بین المللی، تهیه مضامین تبلیغاتی در حوزه بین المللی، ارائه تسهیلات جهت همکاری فعالان این عرصه و تلاش در راستای برند سازی ظرفیت های شهر ساری و استان مازندران در هماهنگی با سایر نهادهای متولّی از جمله برنامه های پیگیرانه شهرداری مرکز استان و سازمان سرمایه گذاری به شمار می رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha