• پنجشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401072815606

معاون آموزش وپرورش فارس خبر داد:

داوری ۱۶۴۷ اثر در پویش ملی " ایران سرسبز، ایران قوی"

داوری ۱۶۴۷ اثر در پویش ملی " ایران سرسبز، ایران قوی"

ایسنا/فارس معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس از داوری ۱۶۴۷ اثر شرکت کنندگان پویش ملی " ایران سرسبز ، ایران قوی" و" هر ایرانی یک درخت" توسط این استان خبر داد.

علیرضا شادباش پنج شنبه ٢٨ مهرماه به خبرنگاران گفت: جلسه داوری آثار پویش ملی " ایران سرسبز ، ایران قوی" " هر ایرانی یک درخت " با حضور کارشناسان منابع طبیعی استان و کارشناسان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس برگزار شد.

او افزود: این پویش در دو زمینه تأمین و تهیه نهال و همکاری منابع طبیعی استان و شهرداری شیراز و همچنین شرکت دانش آموزان، والدین و فرهنگیان در رشته های نقاشی و تصویر سازی و اینفوگرافی، داستان کوتاه و طرح ابتکاری اجرایی ، فیلم کوتاه، ویدئوکست و پادکست در اسفند ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی فارس اعلام کرد ، در این پویش ۱۶۴۷ اثر توسط شرکت کنندگان به دبیرخانه پویش در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ارسال شده که آثار برای داوری به فارس ارسال شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: هدف از این پویش ،اشنایی با درختان بومی منطقه و جلب توجه دانش اموزان به مراحل کاشت ومراقبت از یک درخت ،ایجاد احساس مسئولیت برای نگهداری از درختان شهر ، منطقه و محیط زندگی ،بهره گیری از فضای سبز و افزایش روحیه نشاط و شادمانی و از بین رفتن آثار سوء کم بارشی در استان بود.

شادباش همچنین افزایش آگاهی و دانش زیست محیطی در سطح مختلف جامعه، مسئولین و تصمیم گیرندگان اجرای فعالیت‌های توسعه ای در محیط زیست، ترویج فرهنگ درختکاری در بین دانش آموزان و احیاء و حفظ منابع طبیعی و گسترش فضای سبز و آشنایی با حقوق شهروندی و افزایش سرانه ی فضای سبز در شهر و روستا را از دیگر اهداف این پویش عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha