• شنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401073016442
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس انجمن مینی گلف فدراسیون گلف کشور اعلام کرد:

اصفهان؛ آماده میزبانی مسابقات جهانی مینی‌گلف

اصفهان؛ آماده میزبانی مسابقات جهانی مینی‌گلف

ایسنا/اصفهان رئیس انجمن مینی گلف فدراسیون گلف کشور با اشاره به ظرفیت‌های مینی گلف در کشور، گفت: ایران با داشتن زمین‌های مینی گلف با استاندارد جهانی آمادگی میزبانی مسابقات جهانی و آسیایی را به بهترین شکل ممکن دارد.

احمدرضا دلیران فیروز در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضورش در کمیته رسانه فدراسیون جهانی مینی گلف به‌عنوان نماینده قاره آسیا، اظهار کرد: امیدوارم مسابقات قهرمانی مینی گلف آسیا در سال ۲۰۲۳ با حضور تمامی اعضاء برگزار شود. البته کمیته رسانه فدراسیون جهانی تلاش زیادی برای پوشش فعالیت‌های مینی گلفی قاره کهن در رسانه‌های بین‌المللی و فضای مجازی دارد.

وی افزود: در این جلسه کمیته رسانه فدراسیون جهانی که با حضور نمایندگانی از کشورهای آمریکا، سوئد، آلمان، اتریش، لهستان و غنا و جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، در رابطه با پوشش رسانه‌ای مسابقات بین‌المللی مینی گلف و به خصوص مسابقات جهانی سال ۲۰۲۳ که به میزبانی اوپسالا سوئد برگزار می‌شود و همچنین انتشار اخبار مینی گلف در رسانه‌های ورزشی جهان و همچنین تقویم اجرایی سال ۲۰۲۳ تبادل نظر شد.

دلیران فیروز تصریح کرد: اکنون ۱۳ کشور قاره آسیا از جمله ایران، چین، ژاپن، امارات، کره جنوبی، تایلند، هند، مالزی، مغولستان، نپال، سنگاپور، تایوان و ویتنام به‌عنوان عضو رسمی فدراسیون جهانی مینی گلف هستند و امیدوارم مسابقات قهرمانی مینی گلف آسیا در سال ۲۰۲۳ با حضور تمامی اعضاء برگزار شود.

وی درباره فعالیت‌های انجام شده در زمینه آموزش، برگزاری مسابقات و توسعه زیر ساخت‌های مینی گلف در ایران تأکید کرد: نقش بانوان در ورزش مینی گلف ایران قابل توجه و پر رنگ است‌. تقویت کمی و کیفی حضور بانوان در ورزش ایران از سیاست‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

 رئیس انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران همچنین از آمادگی ایران برای میزبانی مسابقات بین‌المللی مینی گلف به میزبانی جزیره کیش و شهرهای اصفهان و اردبیل خبر داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با داشتن زمین‌های مینی گلف با استاندارد جهانی در صورت تصویب کمیته اجرایی فدراسیون جهانی مینی گلف آمادگی میزبانی مسابقات جهانی و آسیایی را به بهترین شکل ممکن دارا است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۳۰ ۱۱:۵۵

عالی بود . درود بر مدیر جوان اصفهان جناب آقای دکتر احمدرضا دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف ایران