• شنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401073017027
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان:

سپاهان به زمان اضافه نیاز دارد

سپاهان به زمان اضافه نیاز دارد

ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به تغییر تاکتیک و ترکیب بازیکنان تیم فوتبال بانوان سپاهان، گفت: تا زمانی که کادرفنی جدید تاکتیک و شیوه‌ بازی مدنظرش را به بازیکنان القا کند و آن‌ها بتوانند انجام دهند، زمان لازم است اما من به شما قول می‌دهم در بازی‌های آینده، تیم فوتبال بانوان سپاهان را با انگیزه‌تر از گذشته مشاهده خواهید کرد.

سمیه شهبازی، امروز (شنبه، ۳۰مهرماه) در نشست خبری بعد از بازی تیم فوتبال بانوان سپاهان مقابل تیم شهرداری سیرجان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در خصوص نتیجه کسب شده در این رقابت، اظهار کرد: نیمه اول، نیمه پایاپای بود و دو تیم در کنار یکدیگر بازی را ادامه دادند، اما متاسفانه در دقایق نخست گل دور از انتظاری را دریافت کردیم. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت‌های تاکتیکی را انجام دادیم و نیمه دوم کاملا بازی دست ما بود و تیمی که در ضد حملات جلو می‌کشد، امکان اشتباهش وجود دارد و این باعث شد گل دوم را هم دریافت کنیم.

وی با اشاره به عملکرد تیم سپاهان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر، بیان کرد: تیم سپاهان با تغییر تاکتیک نسبت به فصل‌های گذشته با نفرات جدید مقابل تیمی که سالیان سال نفرات خودش را حفظ کرده و نفرات به راحتی و چشم بسته می‌توانند همدیگر را پیدا کنند رقابت کرد و این تاکتیک حریف بود که مربی این تیم سال‌ها با بازیکنان کار کرده و ما تا بخواهیم تاکتیک و شیوه‌ بازی که مدنظرمان است را به بازیکنان القا کنیم و آن‌ها بتوانند انجام دهند،زمان لازم است، اما من به شما قول می‌دهم در بازی‌های آینده تیم فوتبال بانوان سپاهان را با انگیزه‌ بیشتری نسبت به گذشته مشاهده خواهید کرد.

به گزارش ایسنا، مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره قرعه سخت هفته نخست مقابل تیم شهرداری سیرجان، تاکید کرد: به هرحال ما اگر می‌خواستیم در لیگ سرحال باشیم و نتیجه بگیریم باید از بازی اول شروع می‌کردیم، اما بازهم ما چندین بازی دیگر پیش‌رو داریم و می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم این هفته بازی اول بود و من مطئنم در آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

وی در پاسخ خبرنگار ایسنا، با توجه به انصراف سه تیم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان و پیش‌بینی از ادامه راه تیم سپاهان در مقابل حریفان آینده، بیان کرد: همه حریفان جدی‌ترین حریفان ما هستند. تیم سپاهان امسال با تغییراتی که انجام داده زمان می‌برد تا خودش را ثابت کند، اما همه تیم‌ها قابل احترام هستند و ما از بازی هفته آینده تمامی رقابت‌ها را به امید پیروزی انجام خواهیم داد.

شهبازی در خصوص انصراف باشگاه‌ها از تیم داری در لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: مسلما بازیکنان امید دارند که رشد پیدا کنند و در لیگ برتر حضور داشته باشند، عدم حضور تیم‌ها به ضرر بازیکنان تمام می‌شود، اما به نظر من تعداد تیم‌ها الویت نیست و کیفیت رقابت‌ها در الویت است. قطعا اگر با تعداد تیم‌های کمتر اما با کیفیت بیشتر بازی‌های لیگ را برگزار کنیم به نفع بازیکنان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha