• دوشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401080200837
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

۵ کشته و ۱۲ مصدوم در برخورد پژو با خاور در محور «یاسوج - اصفهان»

۵ کشته و ۱۲ مصدوم در برخورد پژو با خاور در محور «یاسوج - اصفهان»

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت ۵ تن و مصدومیت ۱۲ نفر از اتباع افغانستانی طی برخورد یک پژو ۴۰۵ با کامیونت خاور در محور "یاسوج‌ _ اصفهان " خبر داد.

"حامد پاکباز" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در تشریح جزئیات این حادثه رانندگی گفت: این حادثه در ساعت سه و ۳۳ دقیقه بامداد روز دوشنبه دوم آبان‌ماه سال جاری به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

وی ضمن اشاره به اینکه بلافاصله پایگاه های اورژانس پاتاوه شهری، پاتاوه جاده ای، اتوبوس آمبولانس و هلال احمر یاسوج به محل حادثه واقع در محور "یاسوج به اصفهان"، محدوده شهر پاتاوه بعداز پمپ بنزین بشار به سمت پاتاوه؛ افزود: در این حادثه پنج نفر از سرنشینان خودرو پژو در دم فوت کردند و ۱۲ مصدوم دیگر حادثه توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در این حادثه ۱۷ نفر کشته و مصدوم داشت که ۱۴ نفر اتباع افغانستانی با راننده پژو و دو نفر نیز سرنشین کامیونت خاور بودند، بیان کرد: کشته ها سرنشینان خودروی پژو بودند، همچنین حال چند نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است و راننده و سرنشین کامیونت مصدم شدند و وضعیت رو به بهبودی دارند.

۵ کشته و ۱۲ مصدوم در برخورد پژو با خاور در محور «یاسوج - اصفهان»

۵ کشته و ۱۲ مصدوم در برخورد پژو با خاور در محور «یاسوج - اصفهان»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۲ ۰۹:۵۲

مطابق خبر شما از مجموع ۱۷نفر مصدوم و فوت شدگان حادثه فقط ۲ نفر سرنشین کامیونت خاور بوده اند یعنی تعداد سرنشینان خودرو پژو ۱۵ نفر بوده؟؟

پاسخ سایت: بله 14 سرنشین و یک نفر هم راننده

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۲ ۱۱:۲۸

راننده پژو 405 به شغل شریف قاچاق مسافر وجابجایی غیر مجاز اتباع خارجی از مناطق شرقی کشور به سمت مناطق مرکزی و تهران ، اشتغال داشته اند . گاه دیده شده که یه پژو 405 خیلی راحت 20 نفر تبعه افغانی پاکستانی را توی ماشین جا داده است. از هر نفر بین 1 میلیون تا 2.5میلیون تومن کرایه می گیرند. لعنت خدا بر طالبان و ظالمان

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۲ ۱۴:۱۵

سلام وقت عالی بخیر احسنت این خبر خوبی هست باید تدابیری اندیشده شود برای شوتی ها چون توی جاده معضلی شدند برای مردم واقعا این چی راننده ای بوده که 15 نفر افغانی زده بود طویله بوده واقعا که...