• دوشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401080201283
  • خبرنگار : 50123

هشت شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت زرد کرونایی

هشت شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت زرد کرونایی

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا، شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در وضعیت آبی، شهرستان‌های اردل، بن، بروجن، سامان، شهرکرد، فارسان، کیار و کوهرنگ در وضعیت زرد قرار دارند.

سیدعلی درخشان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مراجعه ۴۷ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: از این تعداد سه بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند. 

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست سه نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی مثبت اعلام شد و از بین بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان خوشبختانه نتیجه تست هیچ یک مثبت اعلام نشد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: هم‌اکنون چهار بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد یک نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.

درخشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۱۸۶۵ نفر است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد بیان کرد: خوشبختانه هم‌اکنون هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان نیست.

به گفته وی، هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا، شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در وضعیت آبی، شهرستان‌های اردل، بن، بروجن، سامان، شهرکرد ، فارسان، کیار و کوهرنگ در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha