• سه‌شنبه / ۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401080302001

استاندار قم:

کوتاهی مدیران در اجرای مصوبات به عنوان ترک فعل به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد

کوتاهی مدیران در اجرای مصوبات به عنوان ترک فعل به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد

ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به اینکه نباید دستگاهی در اجرای مصوبات کوتاهی داشته باشد، گفت: در صورت بروز چنین مواردی، مدیر دستگاه مربوطه به عنوان ترک فعل به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، در خصوص مصوبه درخواست آب اضافه یک شرکت تولید بتن، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در حوزه آب با مشکلاتی مواجه هستیم، طی یک جلسه محدودتر با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و نماینده‌ای از این شرکت در خصوص این درخواست باید تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه شاخصه‌های دقیقی برای تشخیص وضعیت بحرانی شرکت‌ها باید تنظیم شود، مطرح کرد: خوشبختانه صنعت در استان قم وضعیت نسبتا خوبی داشته و مشکلات حاد کارگری نداریم.

استاندار قم با اشاره به اینکه تمام شرکت‌ها باید در سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی با شاخص‌های واحد درجه بندی شوند، عنوان کرد: هر شرکتی که از سازمان‌های دولتی و نیمه دولتی مطالبه دارد، باید تجمیع شده تا توسط مجموعه مدیریت استان پیگیری شود.

وی با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد در موضوع تعیین تکلیف اسناد سرعت خوبی دارد، خاطرنشان کرد: باید بحث موضوع تعیین تکلیف اسناد واحدهای صنعتی توسط معاونت اقتصادی استانداری پیگیری شود.

شاهچراغی با اشاره به اینکه مشکل زمان‌بر بودن تعیین تکلیف اسناد در سطح ملی رفع شده است، ابراز کرد: در این حوزه باید هرچه زودتر جلساتی برگزار و نتیجه‌گیری شود.

وی با تاکید بر اینکه موانع در مسیر تولید باید شناسایی و رفع شود، یادآور شد: بخش عمده تغییر در دولت در پاسخ‌گویی به مردم است و باید این تغییر در جامعه محسوس باشد.

استاندار قم با اشاره به اینکه نباید دستگاهی در اجرای مصوبات کوتاهی داشته باشد، اضافه کرد: در صورت بروز چنین مواردی، مدیر دستگاه مربوطه به عنوان ترک فعل به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

وی بر اهمیت موضوع تولید تاکید کرد و گفت: مصوبات باید با زمان‌بندی مشخصی باشد تا بتوانیم در مهلت مقرر پیگیری آن را انجام دهیم.

شاهچراغی با بیان اینکه کاگروه تسهیل باید یک مجموعه پویا و موثر باشد، ابراز کرد: در این جلسات باید مشکلات دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی پیگیری و رفع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha