• چهارشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401080402623
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم هندبال سپاهان خبر داد:

درخواست میزبانی سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا / به بازیکن معتبر خارجی نیاز داریم

درخواست میزبانی سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا / به بازیکن معتبر خارجی نیاز داریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان حضور مربیان صاحب سبک خارجی را باعث پیشرفت هر رشته دانست و گفت: اگر بخواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم باید دید حرفه‌ای‌تری‌ نسبت به مسابقات داخلی داشته باشیم. صحبتی برای حضور مربی خارجی نبوده، اما اگر مربی خوبی به تیم اضافه شود که بتواند به روند رو به رشد تیم کمک کند، استقبال می‌کنیم.

مجید رحیمی‌زاده، در حاشیه تمرین تیمش با اشاره به تعداد زیاد ملی‌پوشان در تیمش، اظهار کرد: با توجه به تعداد زیاد ملی‌پوشانی که در تیم داریم، تحت فشار بیشتری قرار داریم و حفظ آمادگی تیم در زمان تعطیلات نیز کار سختی است. به هر حال تقویم فدراسیون به این شکل است و مجبور هستیم این شرایط را تحمل کنیم‌. البته اگر خوش‌شانس باشیم و بازیکنان آسیب نبینند. 

وی درباره شرایط تیم، افزود: حدود ۱۵ هفته است که در حال تمرین هستیم. به دلیل اردوی تیم‌ملی وقفه‌ای بین تمرینات پیش آمد، یکی دو بازیکن آسیب‌دیده داریم، این مشکلی است که اکثر تیم‌هایی که دارای بازیکن در تیم ملی هستند، دچار آن می‌شوند.

وی آغاز جام باشگاه‌های آسیا را از حوالی آذر و دی اعلام کرد و گفت: درخواست میزبانی این رقابت‌ها را به کنفدراسیون هندبال آسیا ارسال کردیم و امیدوارم که با این درخواست موافقت شود. 

سرمربی سپاهان در خصوص حضور علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در کمیته ملی المپیک بیان کرد: این کمترین جایگاهی است که برای پاکدل در نظر گرفته شده است. تا به حال هیچ فدراسیونی را نداشتیم که در طی مدت زمان یک سال موفقیت‌های پرشماری کسب کرده باشد و در این مدت اکثر تیم‌های ملی‌ هندبال ما راهی مسابقات جهانی شدند. باید دید وسیع‌تری نسبت به هندبال وجود داشته باشد. نفراتی که در هندبال ایران فعالیت می‌کنند، تحصیل‌کرده و آزمون دیده هستند. 

رحیمی‌زاده با رد حضور سرمربی خارجی بر روی نیمکت سپاهان، خاطرنشان کرد: تا این لحظه تصمیم خاصی‌ در مورد حضور سرمربی خارجی گرفته نشده است. البته اگر مربی خوبی به تیم اضافه شود که بتواند به روند رو به رشد تیم کمک کند، از این موضوع استقبال می‌کنیم. حضور مربیان صاحب سبک جهانی در هر رشته ورزشی باعث پیشرفت آن رشته خواهد شد. 

وی در پایان یادآور شد: صحبت‌هایی برای جذب بازیکن خارجی برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شده است. در دوره‌های قبلی مسابقات تیم‌های عربی از بازیکنان طراز اول جهان بهره بردند، ما هم اگر بخواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم باید دید حرفه‌ای تری‌ نسبت به مسابقات داخلی داشته باشیم و برای حضور قدرتمند در آسیا به چند بازیکن معتبر خارجی نیاز داریم. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha