• یکشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401080805084
  • خبرنگار : 50034

استاندار همدان:

تصفیه‌خانه مهاجران ظرف ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

تصفیه‌خانه مهاجران ظرف ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/همدان استاندار همدان با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به همدان ۱۷ سال روی زمین مانده بود و ظرف چند ماه به بهره‌برداری رسید، گفت: بنا بر قول مسئولان آبفا تصفیه خانه مهاجران ظرف سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد یکشنبه ۸ آبان‌ماه در آیین تجلیل از کشاورزان و همیاران مردم در طرح آبرسانی به همدان(نذر آب)، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی شاهچراغ، اظهار کرد: داعش منفور ۱۵ نفر از هموطنان ما را به شهادت رساند که یکی از این شهدا یک زائر همدانی بود.

وی با بیان اینکه این روزها شاهد هستیم دشمنان از کینه خود میلیاردها دلار هزینه می کنند تا نظام و کشور ما را دچار مشکل کنند، تصریح کرد: دشمنان از این ناراحت هستند که کشور ایران بالنده در حال توسعه است و به سمت تمدن اسلامی حرکت می‌کند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش به دنبال این هستند که کشور ایران تحت سلطه آنها باشند، افزود: نظام ایران ثابت کرد ایران یکی از قدرت های مطرح است و دشمن به دنبال این است که وحدت و یکپارچگی کشور را مخدوش کند.

وی ادامه داد: با فوت یک خانم که اهل کردستان بود می‌خواستند قائله ای در کرستان ایجاد کنند و در سیستان و بلوچستان نیز به دنبال جدایی و تفرقه بودند که به طور قطع به سراغ دیگر اقوام ما هم خواهند رفت اما مردم با یکپارچگی و وحدت فریب نخواهند خورد.

استاندار همدان با بیان اینکه آبرسانی به همدان پروژه‌ای بود که ۱۷ سال روی زمین مانده بود اما ظرف چندماه به بهره برداری رسید، افزود: مجموعه‌های آب به سرعت به دنبال تصفیه خانه مهاجران هستند که ۳۶۰۰ لیتر در ثانیه را بتوانیم تصفیه کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان آبفا قول دادند ظرف سه ماه آینده بتوانیم تصفیه خانه مهاجران را به بهره‌برداری برسانیم، گفت: در گام اول ۱۲۰۰ لیتر در ثانیه و در گام دوم ۱۸۰۰ لیتر در ثانیه  آب را تصفیه خواهیم کرد که تصفیه خانه شهید بهشتی توان تصفیه بیش از ۶۰۰ لیتر در ثانیه را ندارد.

قاسمی‌فرزاد ضمن تشکر از کشاورزان استان همدان برای همکاری در طرح آبرسانی، اظهار کرد: دست یاری کشاورزان به یاری مسئولان شتافت و امروز در ثبات و پایداری هستیم و امیدواریم کشاورزان ما را همراهی کنند تا خط آبرسانی تکمیل شود.

استاندار همدان در پایان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰۰ لیتر در ثانیه آب به همدان می‌آید، تصریح کرد: تا ۱۲۰۰ لیتر فاصله وجود دارد که با تکمیل تصفیه خانه مهاجران این میزان محقق خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha