• یکشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401080805340
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان مطرح کرد:

کمبود فضای درمانگاه تأمین اجتماعی در اردستان

کمبود فضای درمانگاه تأمین اجتماعی در اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان گفت: یکی از دلایلی که نمی‌توانیم تعداد پزشکان عمومی را برای خدمت بیشتر به مردم در درمانگاه تأمین اجتماعی اضافه کنیم، محدودیت فضای فیزیکی است.

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مهم‌ترین مشکلی که در درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان وجود دارد کمبود فضای درمانگاه است که باعث شده نتوانیم آنگونه که باید به مردم خدمت ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه حجم کم فضای درمانگاه باعث شده پزشکان عمومی که در درمانگاه بیماران را ویزیت می‌کنند به زحمت بیفتند، افزود: یکی از دلایلی که نمی‌توانیم تعداد پزشکان عمومی را برای خدمت بیشتر به مردم درمانگاه تأمین اجتماعی اضافه کنیم محدودیت فضای فیزیکی است.

رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان، تصریح کرد: درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان تنها درمانگاه استان اصفهان است که هیچ اتاقی برای ویزیت پزشکان متخصص، اتاق احیا، اتاق انتظار، آزمایشگاه، اتاق بستری و تزریق برای بیماران و پانسیون پزشکان ندارد.

پاکدل با اشاره به اینکه امسال با توجه به افزایش قیمت دارو، ویزیت پزشکان و بیماری‌هایی که وجود دارد حجم مراجعه‌کنندگان به درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان بیش از دو برابر شده است، گفت: در حال حاضر 3 پزشک عمومی درمانگاه تأمین اجتماعی روزانه به طور میانگین بیش از 300 بیمار را ویزیت می‌کنند.

وی در خصوص گلایه مردم درباره کمبود پزشکان متخصص در درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان، گفت: زمانی که زیرساخت‌های لازم برای حضور پزشکان متخصص در درمانگاه تأمین اجتماعی وجود ندارد، پزشک متخصص برای حضور در درمانگاه تمایلی ندارند.

رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان با بیان اینکه اگر موضوع فضای درمانگاه برطرف شود می‌توانیم علی‌رغم ارتقای درجه درمانگاه، متخصص‌های مختلفی مانند اطفال، عمومی، دندانپزشک و... را داشته باشیم، گفت: از مسئولان شهرستان و استان درخواست داریم جهت افزایش خدمت به مردم در درمانگاه، پیگیر ساختمان جدید برای این مرکز باشند.

احداث ساختمان جدید درمانگاه تأمین اجتماعی

همچنین نماینده مردم اردستان در مجلس به ایسنا گفت:مشکلات درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان را به‌صورت جدی پیگیر هستیم و با رایزنی و صحبت‌هایی که با مدیر استان این مجموعه داشتیم مقرر شد به‌صورت مشارکتی ساختمان جدیدی برای درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان ساخته شود.

حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد گفت: هفته گذشته بازدید از درمانگاه تأمین اجتماعی انجام دادم و واقعاً حجم مراجعه کننده و فضای کم درمانگاه باعث مشکلاتی برای این مجموعه شده است. در حال حاضر با همکاری شهرداری، سه زمین برای جانمایی ساختمان جدید درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان به استان معرفی شده است و در صورت تأیید آن، مقدمات شروع عملیات ساخت درمانگاه آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha