• چهارشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401081107555
  • خبرنگار : 50026

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی مطرح کرد:

مشکلی به نام نبود فضای کافی برای نگهداری کالاهای مکشوفه

مشکلی به نام نبود فضای کافی برای نگهداری کالاهای مکشوفه

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، نبود فضای کافی برای نگهداری کالاهای مکشوفه را از مشکلات مهم استان نام برد.

مرتضی ذاکریان، امروز چهارشنبه ۱۱ آبان در خصوص دیدار با قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در جمع خبرنگاران گفت: این دیدار پیرو جلسه شورای مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، انجام شده است که طی آن، مصوبات و درخواست‌های استان از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اموال تملیکی استان کمبود نیروی انسانی است، بیان کرد: با مطرح شدن این موضوع در دیدار با حجتی قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور برای جذب دو نفر نیرو در استان موافقت شد.

ذاکریان با بیان اینکه پیگیری تخصیص اعتبار به مدیریت اموال تملیکی استان از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود، تصریح کرد: خراسان جنوبی در خط مقدم مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده و مجاورت استان با مرز و استان‌های جنوب شرقی و موقعیت کویری سبب شده تا افراد سودجو از این معبر و مسیر برای قاچاق کالا استفاده کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات مقابله‌ای خوب استان برای قاچاق کالا و ارز، گفت: هر چه قاچاق در کشور افزایش یابد واحدهای تولیدی، کارخانه‌ها و خدمات کشور ما کاهش می‌یابد.

ذاکریان ادامه داد: برای احداث انبار نگهداری کالاهای قاچاق کشف شده در سطح استان با قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور مذاکره شد که امیدواریم به زودی این مشکل نیز در استان مرتفع شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای حل مشکلات اموال تملیکی استان، یادآور شد: باجذب نیرو در سازمان اموال تملیکی استان موافقت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha