• پنجشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401081208302
  • خبرنگار : 50189

دغدغه‌های سربازان جنگ اقتصادی از نگاه دادستان استان کرمان

دغدغه‌های سربازان جنگ اقتصادی از نگاه دادستان استان کرمان

ایسنا/کرمان دادستان استان کرمان می گوید با به روزرسانی قوانین و دادن وقت به فعالان اقتصادی می توان مشکلات ایجاد شده برای مجاهدین اقتصادی را رفع کرد.

مهدی بخشی عصر امروز ۱۲ آبان ماه در سومین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان، با بیان اینکه کرمان از استان های برتر در حوزه حمایت از تولید بوده است می گوید: با همفکری استانداری، دادگستری و اتاق بازرگانی اقدامات خوبی در سطح ملی برای جلوگیری از خام فروشی، انتقال حساب های معادن به استان و ... به منظور تامین منافع مردم استان انجام شده است.

دادستان استان کرمان با اشاره به مصداق های ستاد اقتصادمقاومتی استان در چند سال اخیر عنوان کرد: شاهد هستیم باوجود آنکه تمام اقدامات و روند اجرای کار فعالان اقتصادی، قانونی می باشد اما اختلاف دو اداره دولتی باعث زمین گیر شدن واحد تولیدی شده است.

او می افزاید: مشاهده می کنیم اقدامات فعالان اقتصادی کاملا قانونی است اما یک دستگاه به دلایل نامعلوم و کاملا غیرقانونی سنگ اندازی می کند یا اینکه تفسیر نادرست از قوانین باعث بروز مشکلاتی برای فعالان اقتصادی شده است.

بخشی، از تحریم ها و مشکلاتی که در اقتصاد کشور به وجود آورده اند سخن به میان آورد و عنوان کرد: با به روزرسانی قوانین و دادن وقت به فعالان اقتصادی می توان مشکلات ایجاد شده برای مجاهدین اقتصادی را رفع کرد.

او در پایان تاکید کرد: در وضعیت کنونی قوانین به هیچ وجه پاسخگوی مشکلات فعالان اقتصادی نیست.

به گزارش ایسنا، حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این جلسه نیز با اشاره به نحوه تصویب مصوبات در حوزه اقتصادی استان اظهار کرد: ۸۰ درصد (حدود ۴۰۰ مورد) از مصوبات اقتصادی استان در سال گذشته اجرا شده است.

براساس این گزارش در این جلسه تفاهمنامه همکاری مشترک فی مابین دادگستری و اتاق بازرگانی استان کرمان امضاء شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha