• یکشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401081510172
  • خبرنگار : 50204

آغاز نام‌نویسی نخبگان جامعه کار و تلاش استان مرکزی برای حضور در جشنواره امتنان

آغاز نام‌نویسی نخبگان جامعه کار و تلاش استان مرکزی برای حضور در جشنواره امتنان

ایسنا/مرکزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گعت: سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان مرکزی برگزار می شود.

جمشید امیدی روز یکشنبه ۱۵ ابان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای کار نمونه با هدف تقویت فرهنگ کار و شناسایی و معرفی نخبگان جامعه هدف هر سال در سطوح ملی و استانی برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: فرهنگ‌سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در بین نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت‌های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره‌گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید از دیگر اهداف برگزاری جشنواره امتنان است.

وی اظهار کرد: فرایند نام نویسی برای حضور در این جشنواره در سراسر کشور از دهم آبان شروع شده و تا ۵ آذر ادامه دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان مرکزی می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir  نام‌نویسی کنند.

امیدی اضافه کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در مرکز استان به دبیرخانه جشنواره در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌ها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند یا با شماره  ۰۸۶۳۴۰۳۲۵۴۸ تماس بگیرند.

وی گفت: در ادامه فرایند برگزاری جشنواره و پس از پایان مهلت نام نویسی، کار ارزیابی و بازدید میدانی توسط کمیته داوری آغاز و برگزیدگان جشنواره استانی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha