• دوشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401081610792

استاندار فارس:

تلفیقی از آموزه‌های ملی و مذهبی در اردوهای جهادی عینیت می‌یابد

تلفیقی از آموزه‌های ملی و مذهبی در اردوهای جهادی عینیت می‌یابد

ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: تلفیقی از آموزه‌های ملی و مذهبی در موضوع کمک به دیگران، در اردوهای جهادی به وضوح مشاهده می‌شود.

دکتر محمدهادی ایمانیه دوشنبه ۱۶ آبان در حاشیه بازدید از روند اجرای اردوی جهادی درمانی‌دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن تشکر از جوانان و کادر سلامت در رشته‌های مختلف حاضر در این اردو، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اردوهای جهادی درمانی را به شکل منظم و مستمر در مناطق محروم شیراز و استان اجرا می کنند.

ایمانیه اولین ثمره‌ این اردوها را، درمان مردم عنوان کرد و افزود: در این اردوها علاوه بر اینکه درمان مردم، با بالاترین کیفیت و بدون هیچ هزینه‌ای انجام می‌شود؛ با سنجش قند خون و فشار خون افراد، غربالگری‌های ابتدایی نیز انجام و از بروز بیماری‌های بعدی جلوگیری می‌شود.

ایمانیه تشخیص به موقع بیماری قند و فشار خون را ضروری عنوان کرد و گفت: فشارخون و قند خون ، اگر به موقع تشخیص داده نشود، در مراحل بعدی برای فرد مشکلات جدیِ چشمی، قلبی، مغزی، کلیوی و عروقی ایجاد می‌کنند؛ لذا در علوم پزشکی پیشگیری  از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار فارس، ارتقاء روحیه خدمت به مردم را فایده‌ی دیگر این اردوها برای دانشجویان عنوان کرد و گفت: فواید بسیاری برای دانشجویان در خدمت به مردم وجود دارد و منجر به تعالی روحیه آنان می‌شود. بنا بر آموزه‌های ملی و مذهبی ما، کمک به دیگران امری بسیار پسندیده و سفارش شده است؛ تلفیقی از این دو ثمره در اردوهای جهادی به وضوح مشاهده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha