• سه‌شنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401081711761
  • خبرنگار : 50310

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان:

مطالبه‌گری منطقی کلید حل بسیاری از مشکلات است

مطالبه‌گری منطقی کلید حل بسیاری از مشکلات است

ایسنا/لرستان دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: کنش‌گری صحیح، مطالبه‌گری منطقی و گفت‌وگوهای مسئله‌محور، کلید حل بسیاری از مشکلات است.

پیمان شمسی، امروز در نشست کارگروه مشورتی دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی، اظهار کرد: نیاز امروز جامعه دانشجویی، کنش­گری صحیح، مطالبه­‌گری منطقی و گفتگوهای مسئله­‌محور است و توجه به این موارد، کلید حل بسیاری از مشکلات موجود است.

وی ادامه داد: بایستی برای توجه و احترام به شأن دانشجو و تقویت روحیه مطالبه‌گری در بین دانشجویان، بیش از پیش، تلاش کنیم و هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی نیز کمک به همین مسئله است.

شمسی عنوان کرد: اگر دانشجو نسبت به مسائل و مشکلات، بی‌تفاوت باشد خود به خود به انباشت مشکلات ختم خواهد شد و بی‌تفاوتی برخی مسئولان را به‌دنبال دارد.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان ادامه داد: برای مثال اگر فلان مشکل در دانشگاه وجود دارد انتظار از جامعه دانشجویی این است که به صورت دغدغه‌مند به موضوع ورود کرده و با بررسی مشکل و ارائه پیشنهادات و راهکارهای منطقی، در نهایت باعث رفع مشکل شوند تا پاسخ‌گویی مسئولان هم تقویت شود.

وی بیان کرد: دانشجوی فعال، دانشگاه پویا را می‌سازد و شورای صنفی به عنوان نماینده دانشجویان همواره برای پیگیری مشکلات و مطالبات دانشجویان تلاش خواهد کرد و همه دانشجویان باید خود را عضوی از شورای صنفی دانسته و در تمام امور با انتقال مشکل و ارائه راهکار، نمایندگان خود را یاری دهند و نقش کارگروه‌های مشورتی دانشجویان در این موضوع پررنگ‌تر است.

در ادامه رضا بابایی، نماینده دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مسئول ‌کمیته تربیت‌بدنی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده، از زحمات اعضای کارگروه مشورتی دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی، تشکر کرد و خواستار همکاری و همراهی همه دانشجویان این دانشکده برای رفع مسائل و مشکلات صنفی دانشجویی شد.

در این نشست هر کدام از اعضای کارگروه مشورتی دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی، به بیان مطالبات و مشکلات مدنظر خود به‌عنوان نمایندگان دانشجویان دانشکده پرداختند و موارد بیان شده جهت بررسی و پیگیری بیشتر جمع‌بندی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha