• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401082416842
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار اصفهان خبر داد:

اجرای طرح جامع آمارگیری حمل و نقل اصفهان در آذرماه

اجرای طرح جامع آمارگیری حمل و نقل اصفهان در آذرماه

ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان از اجرای طرح جامع آمارگیری حمل و نقل در آذرماه سال جاری خبر داد.

علی قاسم‌زاده در جلسه شورای ترافیک و بررسی طرح جامع حمل و نقل شهر اصفهان، اظهار کرد: اجرای طرح جامع آمارگیری حمل و نقل در اصفهان پس از اتمام محدودیت‌های دو ساله به دلیل شیوع کرونا ضروری است و باید به بهترین شکل و با مشارکت شهروندان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی حمل و نقل و ترافیک وزارت کشور امور مربوط به طرح‌ها و اعتبارات ترافیکی و حمل و نقل در اصفهان را منوط به اجرای طرح آمارگیری کرده، گفت: قرار است این طرح پس از ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان، توسط آنها اجرا شود.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در این طرح، شهر اصفهان به ۳۶۵ ناحیه تقسیم می‌شود و از هر ناحیه ۲.۵ درصد در طرح مشارکت خواهند کرد، اظهار امیدواری کرد: طرح مذکور با همکاری رسانه‌ها، تبلیغات محیطی و همکاری خوب اصفهانی‌ها در آذرماه جاری اجرا شود.

لزوم اطلاع‌رسانی اجرای طرح جامع حمل و نقل به شهروندان

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان هم گفت: اجرای طرح جامع آمارگیری در آذرماه همزمان با مسابقات فوتبال جام جهانی است که شاید بر نحوه اجرا و مشارکت شهروندان تأثیرگذار باشد. بر این اساس لازم است افکار عمومی را نسبت به اهمیت اجرای این طرح و آثار مثبت آن آگاه کنیم.

سید علی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان نیز بر ضرورت همکاری رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما به‌عنوان یک رسانه پرمخاطب و اثرگذار برای اجرای طرح جامع آمارگیری حمل و نقل تأکید و اظهار کرد: از فرصت باقی مانده برای تبلیغات رسانه‌ای و محیطی استفاده می‌کنیم تا شهروندان از نحوه اجرای این طرح مطلع شوند.

آخرین مطالعات جامع حمل و نقل مربوط به سال ۷۸ است

علی نادران، مشاور طرح جامع حمل و نقل اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: مطالعات جامع حمل و نقل آخرین بار در سال ۷۸ در اصفهان اجرا شد و تا به امروز بر اساس همان آمار، فعالیت‌ها در این بخش دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، وی با اشاره به اینکه تصمیمات در حوزه حمل و نقل و ترافیک ۱۵ ساله است، گفت: بنابراین اجرای آمارگیری این حوزه تا افق ۱۴۱۶ را در بر می‌گیرد.

وی به سکونت ۸۷۶ هزار خانوار در محدوده اصفهان و حومه اشاره و خاطرنشان کرد: در نمونه آماری امسال ۲۲ هزار خانوار سرشماری می‌شوند. طرح جامع آمارگیری حمل و نقل با همکاری دانش‌آموزان متوسطه و تکمیل پرسش‌نامه‌ها و فرم‌های آمارگیری در آذرماه انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha