• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 1401082416940
  • خبرنگار : 71653

نمایشگاه‌های «رسانه‌های دیجیتال» و «بازی‌های رایانه‌ای» ادغام شدند

نمایشگاه‌های «رسانه‌های دیجیتال» و «بازی‌های رایانه‌ای» ادغام شدند
عکس تزئینی‌ است

نمایشگاه «فناوری‌های محتوایی فضای مجازی» از ادغام نمایشگاه‌های «رسانه‌های دیجیتال» و «بازی‌های رایانه‌ای» برگزار خواهد شد. وزیر ارشاد در جلسه سیاست‌گذاری این نمایشگاه، بر برگزاری شایستۀ این رویداد تأکید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، جلسۀ سیاست‌گذاری نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی ظهر امروز به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد و با حضور حامد حاجی‌ملامیرزایی رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و محمدامین حاجی‌هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد.

اسماعیلی در این نشست با اشاره به این‌که در ایام کرونا نمایشگاه به‌صورت فیزیکی برگزار نشد، گفت: «نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی» بازگشت نمایشگاه رسانۀ دیجیتال به تقویم نمایشگاهی کشور است.

او با بیان این‌که سرعت بالای فراگیری حوزه فضای مجازی، اثر شدیدی بر بخش‌های فرهنگی و اجتماعی عامّه دارد، بر لزوم فعالیت‌های فرهنگی جدی در این حوزه تأکید کرد.
وزیر ارشاد گفت: این نخستین‌بار است که دو نمایشگاه تأثیرگذار و پرمخاطب «بازی‌های رایانه‌ای» و «رسانۀ دیجیتال» با همدیگر ادغام شده و در قالب «نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی» برگزار می‌شوند پس لازم است همه در برگزاری قدرتمند آن اهتمام ورزند.

همچنین در جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری «نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی» که با حضور مهدی صرامی (رئیس هیئت‌مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای)، علیرضا شاه‌میرزایی (معاون تجارت و خدمات وزارت صمت)، سعید مقیسه رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) و نمایندگان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد، حاضران بر همراهی، هم‌افزایی و بسیج امکانات دستگاه مطبوع خود در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی، علمی و فناوری تأکید کردند.

در این جلسه احکام اعضای شورای سیاست‌گذاری «نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی» که به امضای اسماعیلی (وزیر ارشاد) رسیده بود، توسط حامد حاجی‌ملامیرزایی رئیس این نمایشگاه به افراد و یا نمایندگان آنان اعطا شد.

نمایشگاه‌های «رسانه‌های دیجیتال» و «بازی‌های رایانه‌ای» ادغام شدند

نمایشگاه‌های «رسانه‌های دیجیتال» و «بازی‌های رایانه‌ای» ادغام شدند

نمایشگاه‌های «رسانه‌های دیجیتال» و «بازی‌های رایانه‌ای» ادغام شدند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha