• چهارشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401082517496
  • خبرنگار : 50491

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گلستان:

گلستان الگوی عملی وحدت/ «کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی» اقدامی وحدت‌آفرین است

گلستان الگوی عملی وحدت/ «کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی» اقدامی وحدت‌آفرین است

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از استان گلستان به عنوان الگوی عملی وحدت اسلامی یاد کرد و گفت: باور و استراتژی ما ایجاد وحدت است در عین حال به خط قرمزها نیز توجه خواهیم کرد.

سید علی مهاجر  امروز ۲۵ آبان در کمیسیون فرق و مذاهب اسلامی استان گلستان اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد اختلاف قومی و مذاهبی در ایران اسلامی است، اخیراً نیز حضور نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان در حال بر هم زدن معادلات است که این مهم نشان از هوشمندی معظم له است.

وی با بیان اینکه عده‌ای با ایجاد اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی وحدت مسلمانان را نشانه گرفته‌اند، افزود: دشمن مگس صفت با شناسایی زخم‌ها به دنبال فریب جوانان ما است و برای تحقق اهداف شوم خود همه ابزارها را به کار گرفته است، ما امروز درگیر جنگ نامتقارن رسانه‌ای هستیم.

گلستان الگوی عملی وحدت/ «کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی» اقدامی وحدت‌آفرین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به میزبانی گلستان در برگزاری دومین کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی شمال کشور در بهمن ماه امسال اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین رویدادهایی در ترویج و تبلیغ تقریب مذاهب اسلامی نقش پررنگی دارد، این کنفرانس اواخر بهمن ماه با حضور یکی از سران قوا در استان گلستان آغاز به کار می‌کند.

مهاجر با بیان اینکه برگزاری مجامع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همواره افتخار ایران اسلامی بوده و در هر مجمع یک راهبرد ویژه تعیین می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه وحدت و همدلی در استان گلستان جریان دارد و وعاظ و نخبگان استان به خوبی در مسیر وحدت حرکت می‌کنند.

وی وضعیت استان گلستان در حوادث اخیر را مطلوب خواند و بیان کرد: در پانزدهمین جشنواره اقتصاد و فرهنگ اقوام ایران زمین ۲۵۰ هزار نفر از محل جشنواره بازدید کردند، همچنین اخیراً هم جشنواره موسیقی نواحی در گلستان در حال برگزاری است که برگزاری این رویدادها با حضور پرشور مردم آن هم در چنین شرایطی، اقدامی قابل تحسین بوده و نشان از وجود امنیت در گلستان دارد.

گلستان الگوی عملی وحدت/ «کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی» اقدامی وحدت‌آفرین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، استان گلستان را الگوی عملی وحدت خواند و ابراز داشت: پس از دو سال شیوع کرونا که مراسم گرامیداشت مختومقلی فراغی به وقفه افتاده بود امسال این مراسم نه تنها در دیار این شاعر پرآوازه ترکمن که در سراسر استان برگزار شد که اجرای چنین برنامه‌ای خود یک محور وحدت بوده است.

مهاجر با تأکید بر اینکه باور و استراتژی ما وحدت است در عین حال به خط قرمزها توجه خواهیم کرد، تأکید کرد: در روند انتصابات سعی کردیم که در میدان عمل وحدت اسلامی را به نمایش بگذاریم و حتی برخی از عزیزان اهل سنت ما در سپاه شهرستان‌های استان گلستان مسئولیت دارند که همه اینها نشان از وجود وحدت عملی در گلستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha