• پنجشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۱ / ۰۰:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401082618082
  • خبرنگار : 50177

معاون استاندار لرستان:

صنعت ساختمان در نگاه فرهنگی جامعه بسیار موثر است

صنعت ساختمان در نگاه فرهنگی جامعه بسیار موثر است

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: صنعت ساختمان در نگاه فرهنگی جامعه بسیار موثر است.

سیروس ابراهیمی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد در حال برگزاریست در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کارشناسان معتقدند با رونق صنعت ساختمان و توسعه ساخت و ساز، بیش از ۱۲۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و بیش از ۲۵۰ شغل غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

وی گفت: یکی از قول و قرارهای دولت سیزدهم، ایجاد چهار میلیون مسکن برای مردم است و استارت این مهم نیز در لرستان زده شده است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: در ساخت و ساز این واحدها، بنیاد مسکن، راه وشهرسازی، بنیاد برکت، کمیته امداد در این راستا فعال هستند و ضرورت ایجاد یک نمایشگاه در استان احساس شد.

ابراهیمی بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری صمت، نظام مهندسی، بانک مسکن، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، اتاق بازرگانی و با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برپا شده است.

این معاون استانداری لرستان گفت: در این نمایشگاه ماکت یک شهر هوشمند نیز ایجاد شده که نیاز است شهروندان لرستانی از این نمایشگاه بازدیدی داشته باشند.

وی افزود: این ماکت شهر هوشمند شهروندان را با مزایا و محاسن آن آشنا می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اضافه کرد: با ایجاد شهر هوشمند در کشور افراد زندگی راحت با امنیت کامل خواهند داشت و صرفه‌جویی در مولفه‌های زیرساختی مملکت خواهیم داشت.

ابراهیمی با بیان اینکه صنعت ساختمان یکی از نیازهای اولیه بشر بوده و در نگاه فرهنگی جامعه بسیار موثر است، اضافه کرد: ایجاد ساختمان‌های زیبا و شهر زیبا به عنوان عنصری فرهنگی و اجتماعی در روحیه، شکل‌گیری شخصیت افراد اثر دارد و مردم به یک مجموعه بهم پیوسته، معنی‌دار و  اثرگذار نگاه می‌کنند.

وی بیان کرد: در معماری، زیبا و شکل‌گیری ساختمان باید هرزچندگاهی مورد بازنگریقرار گیرد.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۲۷ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ آماده بازدید علاقه‌مندان صنعت ساختمان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha