• شنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401082819429
  • خبرنگار : 50026

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی:

پاسخ کوبنده‌ای به مزدوران داخلی و ایادی استکبار می‌دهیم

پاسخ کوبنده‌ای به مزدوران داخلی و ایادی استکبار می‌دهیم

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی گفت: در مورد درخواست مردم و بسیجیان برای برخورد قاطع با اغتشاشگران به سمتی حرکت می‌کنیم که پاسخ کوبنده‌ای به مزدوران داخلی و ایادی استکبار در کف خیابان‌ها دهیم.

سردار محمدرضا مهدوی، امروز شنبه ۲۸ آبان ماه در دیدار دست اندرکاران و اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج با نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت یاد شهدای امنیت و شهدای مظلوم بسیج، اظهار کرد: ما امروز در تقابل دو فرایند جهانی هستیم؛ یک سو فرایند ارزش‌های اسلامی که منادی و پرچمدار عدالت، معنویت، اخلاق، کرامت انسانی است و برای دفاع از محرومین و مستضعفان جهان قدرت سازی می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مقابل این امر، فرایند ارزش‌های امریکایی که در برابر عدالت می‌ایستد و مروج نابرابری و تحقیر ملت‌ها و اشاعه دهنده ابتذال اخلاقی و پوچ گرایی و بی هویت انسان‌ها و ملت‌هاست، فعالیت دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی بیان کرد: امسال در حالی به استقبال چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین می‌رویم که دشمن مستأصل که در هیچ عرصه‌ای توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را نداشته به تزویر روی آورده و با جنگ احزاب و تمامی قوا درصدد اخلال در حوزه داخلی کشور است.

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه جهاد تبیین و جنگ نرم تصریح کرد: امسال به مناسبت چهل و سومین سالروز تشکیل بسیج ۴۳ عنوان برنامه محوری در قالب ۲۵۰۰ برنامه در سراسر استان اجرا می‌شود.

مهدوی ادامه داد: اکنون در گام دوم انقلاب و در راستای فرایند بزرگ جهانی با دستاوردهای بزرگ و خیرکننده توسط فرزندان انقلابی ایران قوی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و زیرساخت‌های اساسی با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای مواجه هستیم که این روند دشمن را به وحشت انداخته و محیط منازعه را پیچیده‌تر، متنوع‌تر و ابعاد تقابل را گسترده‌تر کرده است.

 وی افزود: ما تجربه کرده‌ایم که همواره در سختی‌ها و ناملایمات رشد کرده‌ایم؛ کشور را به استقلال رسانده و همچنان با حرکت رو به جلو می رویم تا ایران اسلامی را روز به روز قوی‌تر کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی ادامه داد: امیدواریم در گام دوم انقلاب هر چه سریعتر بستری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی فراهم و در راستای بسط حاکمیت اسلامی گام مؤثر برداریم که در این راستا به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام را سرلوحه امور قرار داده‌ایم.

 مهدوی با بیان اینکه در راستای در راستای پیش برندگی انقلاب اسلامی با تمام توان تلاش خواهیم کرد، اظهار کرد: بسیج در عرصه‌های کمک به آموزش عالی بسیجیان، دستگیری از نیازمندان با ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم و دور افتاده، محرومیت زدایی، علمی و دانش بنیان‌ها و اتصال آن‌ها به مراکز تولیدی و صنعتی، عرصه فرهنگی، عرصه اقتصادی و پیشرفت در تولیدات دفاعی همواره برای پیشرفت ایران اسلامی گام برداشته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، تصریح کرد: در این حوادث، خون بسیجیان مظلومانه بر زمین ریخته می‌شود و با توجه به آیه « وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ؛ و دشمنان مکر ورزیدند و خدا در پاسخشان مکر در میان آورد و خداوند بهترین مکرانگیزان است»؛ تزویر دشمنان نابود خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha