• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401090100423
  • خبرنگار : 50167

رئیس شورای شهر زنجان عنوان کرد

حفظ عمران شهری مساوی با حفظ سرمایه شهروندان زنجانی

حفظ عمران شهری مساوی با حفظ سرمایه شهروندان زنجانی

ایسنا/زنجان رئیس شورای شهر زنجان گفت: با توجه به هزینه‌های گزافی که برای نهضت آسفالت زنجان انجام شده و سرمایه شهروندان است، تمهیدات لازم برای حفظ و نگهداری از آسفالت در فصل سرما اندیشیده شده است.

مجید ناصحی‌مقدم ظهر امروز (یکم آذرماه) در جلسه علنی شورای شهر که در شهرداری زنجان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامی‌داشت شهدای بسیجی، اظهار کرد: اگر بخواهیم جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را تعریف کنیم، رکن اصلی آن بسیج است.

وی با اشاره به تاریخچه بسیج، افزود: در دوران دفاع‌مقدس، بسیج خیلی زود جای خود را در میدان جنگ باز کرد و همه متوجه شدند گرداننده اصلی و مقاومت‌کننده اصلی جنگ، بسیج و بسیجیان هستند و در زمان پایان جنگ، تصور شد که جنگ خاتمه یافته است پس کار بسیج نیز تمام شده ولی امروز می‌بینیم که بسیج همچنان در حال فعالیت هستند.

این مسئول با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص بسیج، تصریح کرد: تفسیر کلماتی که امام خمینی (ره) در خصوص بسیج گفته‌اند، بار معنای زیادی دارد.

ناصحی‌مقدم در ادامه در رابطه با نهضت آسفالت در زنجان، اظهار کرد: عملیات بزرگ نهضت آسفالت زنجان پس از ۶ ماه و با توجه به فصل کاری که داریم در حال خاتمه است و وارد مرحله جدیدی از پروژه‌های عمرانی شهر زنجان می‌شویم.

وی در رابطه با پروژه عمرانی سبزه‌میدان، افزود: فاز اول پروژه عمرانی سبزه‌میدان به مراحل نهایی خود در حال نزدیک شدن بوده و به زودی افتتاح خواهد شد.

این مسئول در رابطه با پروژه معبر شرقی پادگان، تصریح کرد: در این پروژه با تخریب سردرب قبلی و آماده‌سازی و زیرسازی انجام شده و کار رو به اتمام بوده و با افتتاح رسمی وارد چرخه ترافیکی شهر خواهد شد.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به نزدیک شدن به فصل سرد سال، گفت: با توجه به حجم زیاد آسفالت‌ریزی انجام شده در زنجان، دغدغه اصلی ما صیانت و حفاظت از آن است و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، مقرر شد با استفاده از محلول‌های برف‌زدا، تا حد امکان از نمک برای اینکار استفاده نشود و از آسفالت‌ها حفاظت خواهد شد.

ناصحی‌مقدم با تاکید بر اهمیت نگهداری از عمران شهری، اظهار کرد: از دستگاه‌های خدمات‌رسان زنجان که خدمات حفاری ارائه می‌کنند مانند شرکت گاز استان زنجان، تقاضا داریم آسفالت را لحاظ کنند زیرا سرمایه مردم بوده و باید با برنامه‌ریزی حفاری صورت بگیرد و در فصول سرد سال تا حد امکان از حفاری خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان زنجان که خدمات حفاری ارائه می‌دهند، سعی کنند کمترین آسیب را به تاسیسات شهری به خصوص آسفالت و جدول‌های موجود در شهر که هزینه‌های گزافی برای آنان شده، وارد کرده و حداقل تخریب را داشته باشیم و در زمان کوتاهی بازسازی انجام شود تا مردم اذیت نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha