• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401090100450

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی محکم ایستاده است

نیروی انتظامی محکم ایستاده است

ایسنا/قم نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی محکم ایستاده است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد، گفت: مانند دوران دفاع مقدس که سپاه محکم ایستادگی کرد و دشمن را به عقب راند، امروز هم نیروهای انتظامی کشور ایستاده و نمی‌گذارد امنیت مردم از بین برود.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در دیدار با آیت الله سعیدی که اول آذر در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) انجام شد، ضمن تشکر از حمایت‌های معنوی و بیانی آیت‌الله سعیدی از اقدامات مجموعه انتظامی عنوان کرد: نیروی انتظامی سپاه دیگری است که در قالب انتظامی سازماندهی شده و باید شکرگزار خدا برای این نیروی مخلص، فداکار و در صحنه باشیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه نیروی انتظامی محکم ایستاده است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد، افزود: مانند دوران دفاع مقدس که سپاه محکم ایستادگی کرد و دشمن را به عقب راند، امروز هم نیروهای انتظامی کشور ایستاده و نمی‌گذارد امنیت مردم از بین برود.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی ادامه داد: نیروهای انتظامی که در صحنه هستند از چند نظر تحت فشار هستند زیرا از نظر معیشتی مانند همه مردم مشکلاتی را دارند، برخی هم به این نیرو زخم زبان می‌زنند و بی‌خوابی و تلاش مضاعفی در این روزها دارند، در مجموع وظیفه ما و افرادی که تریبون دارند حمایت از این نیروها است.

در این دیدار سردار میرفیضی فرمانده انتظامی قم با بیان اینکه در قم به خاطر حضور پر رنگ مردم انقلابی در صحنه وضعیت خوبی داریم، عنوان کرد: نیروهای انتظامی هم آبرو و هم جان خود را در راه نظام اسلامی فدا می‌کنند و با اعتقاد در این مسیر ثابت قدم هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha